آرزوی عیدانه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای سال 1400

به گزارش مجله آیرخ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در پیغام نوروزی، آرزو کرد سال 1400، سال خاتمه همه گیری کرونا باشد.

آرزوی عیدانه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای سال 1400

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، آقای دکتر علیرضا رئیسی، در پیغام نوروزی عنوان داشت: حلول سال نو و بهار طبیعت فرصتی بی بدیل است تا از همه کوششگران عرصه بهداشت کشور به خاطر زحمات طاقت فرسا و خدمات ارزنده یک ساله تشکر و قدردانی نمایم.

بی شک سال 1399 آخرین سال قرن، به عنوان نماد ایثار و از خودگذشتگی مدافعان عرصه سلامت به ویژه حوزه بهداشت در مقابله با همه گیری کرونا ثبت و ضبط خواهد شد.

شهادت مظلومانه جمعی از همکاران صدیق و فداکار طی سال 1399 جلوه ای شاخص از ایثار این خادمان به ملت و کشور عزیزمان ایران است.

حال با کوله باری از تجارب ارزنده و گران سنگ در راه مشاخصه با این همه گیری وارد سال 1400 می شویم و امید آن داریم تا با همت و کوشش بی بدیل شما همکاران عزیز و با بهره گیری از واکسن های تولیدی دانشمندان و کارشناسان زبده عرصه سلامت، در سال جدید بر این بیماری مرگبار فائق آییم.

یکی از جلوه های دیگر کوشش شما عزیزان همزمان با این همه گیری، فعال بودن تمامی واحد های بهداشتی برای پیشگیری و مشاخصه با سایر بیماری های واگیر و غیر واگیر و خدمت رسانی مستمر به آحاد ملت به خصوص مادران، بچه ها و سایر اقشار است.

در سال 1399 تمامی مراکز بهداشتی از شهر های عظیم تا دوردست ترین خانه های بهداشت در نقاط صفر مرزی خدمت رسانی به هموطنان را با تمام توان در شرایط همه گیری ادامه دادند که این اقدامی ستودنی است.

اکنون با انگیزه ای مضاعف وارد سال جدید می شویم، سالی که طلیعه آن ادامه مشاخصه همه جانبه با ویروس کرونا و بازگشت آرامش به عرصه سلامت کشور با بهره گیری از دستاورد های علمی دانشمندان ایرانی خواهد بود.

امیدوارم در سال جدید پس از غلبه بر این همه گیری با استفاده از تمام ظرفیت های علمی و تخصصی خود، جهت ایجاد رضایتمندی ملت عظیموار ایران را با قدرت ادامه دهید.

در این روز های مبارک که همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت قائم آل محمد (عج) می باشد، برای همه مردم ایران سالی توأم با سلامتی و سرشار از ایمان به خدا، افکاری سازنده، عملکردی شایسته، اراده ای آهنین و آینده ای روشن آرزومندم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1751

به "آرزوی عیدانه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی عیدانه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید