اختصاص 21 هزار مسکن ملی در هشتگرد برای ساکنان تهران و البرز

به گزارش مجله آیرخ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه سهم این شهر از طرح اقدام ملی مسکن 21 هزار واحد است، گفت: در مرحله اول ثبت نام 6800 نفر واجد شرایط شناخته شدند و از ظرفیت خالی ثبت نام می گردد.

اختصاص 21 هزار مسکن ملی در هشتگرد برای ساکنان تهران و البرز

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مسعود حق لطفی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سهم شهر جدید هشتگرد از طرح اقدام ملی مسکن حدود 21 هزار واحد است که در مرحله اول 15 هزار نفر ثبت نام کردند. از این تعداد 6800 نفر واجد شرایط بودند و 1125 نفر تشکیل پرونده دادند که با توجه به شیوع ویروس کرونا تشکیل پرونده سایر افراد با وقفه همراه شده است.

وی اضافه کرد: به تعداد ظرفیت خالی برای طرح اقدام ملی مسکن در هشتگرد از متقاضیان واجد شرایط دعوت می گردد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد توضیح داد: در مرحله دوم که از متقاضیان استان های البرز و تهران برای واحدهای مسکن ملی در هشتگرد ثبت نام به عمل آمد با توجه به تغییر مکانیزم ثبت نام، تمامی متقاضیان می توانند نام نویسی نمایند. منتظر هستیم تا بعد از انتها مرحله ثبت نام، افراد واجد شرایط از طرف معاونت مسکن و ساختمان به مجموعه شرکت عمران معرفی شوند تا عملیات اجرایی را شروع کنیم.

حق لطفی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در بخشهایی از هشتگرد در حال اجراست، گفت: تعدادی از واحدهای مسکن مهر را که نیمه کاره مانده بود به طرح اقدام ملی اختصاص داده ایم که در حال اجرا عملیات اجرایی است و بعد از تعیین شدن مرحله ثبت نام، برنامه ریزی برای اجرای سایر واحد ها را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد درباره شرایط پروژه های عمرانی هشتگرد پس از شیوع ویروس کرونا گفت: به هر حال کرونا تا حدودی بر فعالیت های جاری از جمله تشکیل پرونده واحدهای مسکن مهر در کارگزاری ها و فروش عرصه تاثیر گذاشته که در نظر داریم تا روزهای آینده بخشی از کارها را به شکل الکترونیکی انجام دهیم.

حق لطفی اظهار کرد: متقاضیان مسکن مهر که قصد خرید عرصه را دارند می توانند بدون مراجعه حضوری به شرکت عمران به وسیله سایت اقدام نمایند که در آینده نزدیک در این خصوص اطلاع رسانی می کنیم.

وی درباره فعالیت مترو هشتگرد گفت: فعلاً روزانه چهار قطار به صورت رفت و برگشت از گلشهر به هشتگرد می آید اما احتمالاً به دلیل مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد نموده در روزهای آینده تعداد رامها کمتر گردد.

به گزارش خبرنگاران، طرح اقدام ملی مسکن با هدف فراوری و عرضه 400 هزار واحد مسکونی تا سال 1400 در برنامه دولت روحانی قرار گرفته است. عملیات اجرایی این طرح در دو قالب دولتی و قراردادهای مشارکت با سازندگان از دی ماه 1397 در برخی مناطق کلید خورد و شهریورماه سال جاری این برنامه توسط رئیس جمهور رسماً به مرحله اجرا رسید.

در مرحله اول ثبت نام از متقاضیان 240 واحد مسکونی عرضه شد که 140 هزار نفر از متقاضیان تایید شدند. بر این اساس مرحله دوم نام نویسی با ظرفیت 200 هزار واحد از اسفند ماه 1398 شروع شده و روز یکشنبه با انتها ثبت نام در استان های تهران، سمنان، قم، آذربایجان شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 905

به "اختصاص 21 هزار مسکن ملی در هشتگرد برای ساکنان تهران و البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 21 هزار مسکن ملی در هشتگرد برای ساکنان تهران و البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید