استوکس را هم تنبیه و هم حفظ نمایند، پرسپولیس - سپاهان 6 امتیازی است

به گزارش مجله آیرخ، مرتضی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره غیبت آنتونی استوکس در آستانه بازی پرسپولیس و سپاهان در تمرین سرخپوشان گفت: استوکس در ذهن خودش فکر می نماید بازیکن خوبی بوده است و باید در ترکیب اصلی بازی کند. واقعا چرا باید بازیکن بی انضباطی مثل استوکس را که سابقه دار است جذب نمایند؟ خدا می داند چند صدهزاردلار پای او ریختند که حالا دارد خوشگذرانی می نماید.

استوکس را هم تنبیه و هم حفظ نمایند، پرسپولیس - سپاهان 6 امتیازی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط جسمانی مهاجم ایرلندی پرسپولیس توضیح داد: استوکس کیفیت فنی زیادی دارد اما اگر او را تنبیه ننمایند برای باشگاهی همچون پرسپولیس بد است. او از نظر فنی واقعا خوب است و به نظرم از کریستین اوساگونا در خط حمله نیز خطرناکتر است اما نظم تیمی را هم باید رعایت کند.

فنونی زاده درباره واکنش احتمالی باشگاه به بی انضباطی استوکس ادامه داد: حتما او را جریمه خواهند کرد ولی باید استوکس را تا انتها فصل حفظ نمایند. او به درد پرسپولیس می خورد.

وی درباره ملاقات پرسپولیس و سپاهان نیز گفت: فکر می کنم بازی 6 امتیازی لیگ را شاهد خواهیم بود که تاثیر زیادی روی قهرمانی لیگ هم خواهد داشت. پرسپولیس توان بردن سپاهان را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 966

به "استوکس را هم تنبیه و هم حفظ نمایند، پرسپولیس - سپاهان 6 امتیازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوکس را هم تنبیه و هم حفظ نمایند، پرسپولیس - سپاهان 6 امتیازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید