الزام استفاده از ماسک در خارج منزل از شنبه در تهران

به گزارش مجله آیرخ، رئیس جمهور گفت: استفاده از ماسک از زمان خروج از خانه تا ورود به خانه به عنوان یک اصل مورد تأکید است وبرای آن مقرراتی در نظر می گیریم و از شنبه مرحله اول اجرای این طرح در تهران شروع می گردد.

الزام استفاده از ماسک در خارج منزل از شنبه در تهران

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای حسن روحانی در جلسه هیئت دولت توضیح داد: به مردم اعلام می کنم که یک ساعت یک مسئول دولتی ما دست روی دست نگذاشته و از صبح تا سرانجام شب در کوشش برای بهبود اوضاع هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه در حال کارکردن هستند، گفت: در میدان جنگ اداره کشور، آباد کردن روستاها، تامین آب، برق، گاز، تلفن، ارتباطات و امکانات دیگر همه در حال اجرا است.

آقای روحانی اضافه نمود: تنها در دولت تدبیر و امید بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان ایجاد شده است که بسیاری از مسائل بهداشت و درمان و نیازمندی های تخصصی ما را بر دوش می کشند.

رئیس جمهور گفت: در این پنج ماهه بخش بزرگی از صنایع و صنعت ما از 10 تا 38 درصد رشد داشته است و ما به همین خاطر باید از کارگران، صنعتگران و کشاورزان خود تشکر کنیم که در وسط این میدان هستند.

آقای روحانی اضافه نمود: البته مردم ما در رنجند و ما این را می دانیم، اما باید گفت درآمد ارزی غیرنفتی ما در این چند ماهه به 13 و نیم میلیارد دلار رسیده است و ان شاالله در شش ماهه دوم وضع بهتر می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1356

به "الزام استفاده از ماسک در خارج منزل از شنبه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام استفاده از ماسک در خارج منزل از شنبه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید