بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین تا بهار 1400

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/گیلان معاون رئیس جمهور، با اشاره به فرایند خوب پروژه هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین، گفت: گزارشات ارائه شده حاکی از آن دارد که می توانیم در بهار 1400 شاهد بهره برداری از این طرح ملی باشیم.

بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین تا بهار 1400

دکتر محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در محدوده شهرستان رودبار، ضمن قدردانی از فرایند خوب و نتیجه بخش اجرای پروژه مذکور با زحمات شبانه روزی دست اندکاران، اظهار کرد: گزارشات ارائه شده حاکی از آن دارد که می توانیم در بهار 1400 شاهد بهره برداری از این طرح ملی باشیم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان از معطل شدن چندین ساعته میهمانان خود در قطعه هشت کیلومتری رودبار ناراحت بودند، توضیح داد: در بعضی از مواقع این ترافیک به 40 کیلومتر می رسید لذا کار با سرعت و دقت در حال اجرا است و امیدواریم در تابستان سال 1400 شاهد مسافرت ایرانیان به شمال کشور با رفاه نسبی بیشتری باشیم.

معاون رئیس جمهور، پروژه آزادراه رشت قزوین را جزو اولویت های دولت و یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی گیلان دانست و توضیح داد: با وجود محدودیت های اعتباری، دولت پشتیبانی لازم را از این طرح انجام خواهد داد و مسئله ای نداریم.

نوبخت، عمده هشت کیلومتر باقی مانده را جهت تونلی و پلی دانست و افزود: همین شرایط فرایند کار را سخت نموده است. همچین به واسطه تحریم ها با کمبود مصالح از جمله سیمان و میل گرد روبرو هستیم، اما خدمتگزاران این ملت با همت خود کمبودها را به نحو شایسته جبران می نمایند.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور در چند فاز به اتمام خواهد رسید، یادآور شد: دولت تامین اعتبار لازم را بر عهده گرفته و تا سرانجام طرح تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1742

به "بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین تا بهار 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین تا بهار 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید