ترامپ: هریس حریفی است که همه آرزویش را دارند

به گزارش مجله آیرخ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات 2020 به انتخاب کامالا هریس به عنوان گزینه معاونت ریاست جمهوری کشورش از سوی رقیب خود یعنی جو بایدن واکنش نشان داد.

ترامپ: هریس حریفی است که همه آرزویش را دارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه به انتخاب کامالا هریس به عنوان گزینه معاونت ریاست جمهوری آمریکا از سوی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 واکنش نشان داد.

رئیس جمهور آمریکا مقارن با تشدید جنگ قدرت میان احزاب رقیب در این کشور برای کسب آرای بیشتر مردم درباره کامالا هریس نوشت: او با قدرت رقابت های انتخاباتی مقدماتی دموکرات ها را آغاز کرد؛ اما سرانجام ضعیفی داشت و در نهایت تقریبا بدون هیچگونه حمایتی عرصه را ترک کرد. این حریفی است که همه آرزویش را دارند!

ترامپ همچنین دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که از انتخاب کاملا هریس کمی متعجب شده است. وی در ادامه اضافه کرد که کاملا هریس بدجنس ترین فرد است و در رقابتهای مقدماتی حزب دموکرات عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

لازم به ذکر است که کامِلا هریس از پدری جامائیکایی الاصل و مادری هندی تبار متولد شده و دادستانی بخش سانفرانسیسکو و دادستان کل ایالت کالیفرنیا را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

همانطورکه پیش بینی می شد کامالا هریس به عنوان گزینه معاونت ریاست جمهوری آمریکا از سوی جو بایدن معرفی گردید تا اولین زن سیاه پوستی باشد که در تاریخ ایالت متحده به این سمت منصوب می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1340

به "ترامپ: هریس حریفی است که همه آرزویش را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هریس حریفی است که همه آرزویش را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید