تعرفه های مخابرات باید تغییر کند

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمود زاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در بازدید رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مرکز عملیات شبکه مخابرات ایران که با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت برگزار گردید؛ ضمن بیان این مطلب اضافه نمود: شرکت مخابرات به 30 میلیون مشترک خدمت ارائه می دهد و ما این ادعا را که می گویند مخابرات، رقیب ندارد قبول نداریم و در پی مشارکت همه شرکت ها و متخصصان هستیم.

تعرفه های مخابرات باید تغییر کند

وی گفت: معدل دریافتی ما از مشتریانمان حدود 25 سنت و معدل دریافتی همراه اول و ایرانسل حدود یک دلار است در حالی که در کشورهای اطراف حداقل 10 دلار است.

وی با اشاره به مقایسه تعرفه ها در چند کشور، هزینه نگهداری شبکه ثابت را سالانه بین 300 تا 500 میلیون دلار اعلام نمود و گفت: اگر دلار 4 هزار تومان باشد، می توان کاری کرد؛ اما اگر به 25 هزار تومان برسد، کار سخت می گردد.

دکتر محمود زاده گفت: اگر قرار باشد هزینه هایمان را کاهش دهیم این کار را نمی توان با کاهش نیروی انسانی انجام داد چراکه کاهش نیروی انسانی در شرکت مخابرات امکانپذیر نیست.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اضافه نمود: امروز مخابرات ایران دارای نشان اجتماعی است و به معنای ارتباطات ایران است و همه آحاد جمعیت کشور از خدمات مخابرات استفاده می نمایند و ما درخواستمان از اعضای کمیسیون صنایع و معادن این است که حرف های ما را بشنوند و مسائل ما را درک نمایند.

وی گفت: ما توقع داریم که این کمیسیون در مورد توسعه کشور حساس تر باشد و اگر دست ما را باز بگذارند می توانیم سرمایه گذاری داخلی را با اوراق و منابع داخلی و خارجی انجام دهیم.

دکتر محمود زاده با تاکید بر برند اجتماعی بودن مخابرات و اینکه شرکت مخابرات ایران یعنی ارتباطات ایران اضافه نمود: زمانی، پودر شوینده را به نام تاید می شناختند و امروز هم مخابرات یعنی ارتباطات ایران و ما به این موضوع افتخار می کنیم.

رئیس هیات مدیره مخابرات با اعلام این که برنامه تحول 5 ساله شرکت مخابرات ایران از امسال شروع شده از نمایندگان مجلس خواست نه فقط در موضوعات اقتصادی بلکه در همه مسائل از این مخابرات حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1912

به "تعرفه های مخابرات باید تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه های مخابرات باید تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید