تمام جزئیات هورایزن فوربیدن وست؛ داستان، گیم پلی و تفاوت های کنسولی

به گزارش مجله آیرخ، چندی پیش شرکت سونی نمایش جدیدی را از بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West نشان داد که توانست توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. آن نمایش نه تنها گرافیک بالا و نسل بعدی این بازی روی کنسول پلی استیشن 5 را نشان داد بلکه ما را به صورت جزئی با بعضی از ویژگی های جدید گیم پلی این قسمت آشنا کرد.

تمام جزئیات هورایزن فوربیدن وست؛ داستان، گیم پلی و تفاوت های کنسولی

با این حال، چند روز پس از آن نمایش، کارگردان و نویسنده بازی در مصاحبه های مختلف درباره این نمایش و جزییات مختلف بازی Horizon Forbidden West سخن گفته اند. این صحبت ها، به شکل آشکارتری ما را با برخی از ویژگی های نمایش داده شده در تریلر جدید بازی آشنا می کند و برخی از ابهام ها و پرسش های ما را هم پاسخ می دهد.

تاریخ عرضه

اگرچه هنوز تاریخ عرضه ی دقیقی برای بازی هورایزن فوربیدن وست اعلام نشده است، اما چندین بار تأکید شده که بازی روال عادی توسعه خود را سپری می کند و آن ها با رسیدن به مراحل پایانی توسعه توانسته اند تا به اکنون به اهداف خود دست پیدا کنند. این یعنی اگر مسئله ای پیش نیاید و فرایند توسعه به همین طریق ادامه پیدا کند، به احتمال زیاد بازی در سال 2021 منتشر خواهد شد.

کارگردان بازی درباره این موضوع می گوید: طبق موعد از پیش معین شده، ما با موفقیت فاز بتای توسعه بازی خود را به اتمام رسانده ایم. اکنون در مراحل پایانی توسعه بازی به سر می بریم. این یعنی در حال حاضر مشغول صیقل دادن بازی (پولیش کردن) و رفع باگ های آن هستیم. همچنین در حال به اتمام رساندن و جمع کردن برخی از جنبه های بازی هستیم؛ مانند ساخت برخی از ربات ها که از زمان برنامه خود عقب هستند زیرا ساخت آن ها به زمان زیادی نیاز دارد. علاوه بر این، در حال کار روی سکانس های سینمایی پایانی بازی هستیم. بنابراین، واقعاً در مرحله ای قرار گرفته ایم که جنبه های مختلف اثر را به پایان می رسانیم. با توجه به اثری با این وسعت و اندازه، هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم اما اکنون در مرحله پایانی توسعه قرار داریم.

داستان

داستان بازی Horizon Forbidden West شش ماه پس از وقایع بازی هورایزن زیرو داون و ماجراجویی اِیلوی (Aloy) جریان دارد. اِیلوی به عنوان یک شکارچی ربات ها، به غرب سفر کرده تا درباره بیماری مرموز و کشنده ای که جهان با آن روبرو شده است، اطلاعاتی کسب و دلایل و رموز وقوع آن را کشف کند. در این مناطق کشف نشده، ایلوی با قبیله جدید و عجیبی را می بیند و همچنین با ربات ها مرگبار بیشتری روبه رو می گردد. همراه با دوستان قدیمی و همراهان جدیدش، او باید با شجاعت در این مرزهای خطرناک قدم بگذارد تا پاسخ های لازم برای نجات زندگی در زمین را پیدا کند.

جهان

نقشه بازی در سراسر غرب ایالات متحده گسترش یافته است، انواع پوشش ها و زیست بوم های مختلفی در بازی وجود دارند. از این محیط های مختلف می توان به جنگل ها، بیابان ها و مناطق پوشیده شده از برف اشاره کرد که همگی در راستای تنوع بیشتر محیط زیبای بازی اجرا شده است.

ممکن است با گونه های جانوری خاص در مناطق خاص روبرو شوید. برای مثال، گونه های جانوری ویژه ای در مناطق خشک تر یا مناطق مرطوب تر وجود خواهند داشت. علاوه بر این، این قضیه در مورد ربات های هم صدق می کند. برای نمونه، Snapmaw که در قسمت قبلی هم حضور داشتند و ظاهری کروکودیل مانند دارند، در حوالی آب پیدا می شوند. البته، این قضیه برای برخی از ربات های خاص جدید دیگر هم صدق می کند.

به صورت کلی، سازندگان در مورد نقشه بازی می گویند: نقشه کمی از قسمت قبلی عظیم تر است اما به طورکلی هدف ما بیشتر افزایش تراکم نقشه Horizon Forbidden West بوده است و محتوای بیشتری به آن اضافه کرده ایم تا مطمئن شویم که بازیکنان بتوانند کارهای بسیار بیشتری در سراسر نقشه بازی انجام دهند. این محتوای موجود در نقشه قادر است با روایت خرده داستان های فرعی بیش از گذشته بازیکن را درگیر خود کند و ارتباط بهتری برقرار سازد.

همچنین کارگردان بازی در مورد تخریب پذیری محیط بیان می کند: بخشی از این تخریب پذیری را در دمو بازی مشاهده کردیم و تعداد کاملاً پراکنده ای از این نوع تخریب پذیری در سراسر محیط بازی و به خصوص مأموریت ها و سناریوهای معین وجود خواهد داشت. همچنین در روبروه با درخت ها، صخره ها و دیگر ویرانه ها و بناهای کوچک تر تخریب پذیری وجود خواهد داشت. بنابراین، قطعاً سیستم تخریب پذیری بهتر و پیشرفته تری در طول بازی خواهید داد. با این وجود، جهانی این اثر واقعاً عظیم و گسترده است و به همین خاطر قرار نیست شاهد تخریب پذیری عظیم با مقیاس کامل باشید و ما به سراغ چنین چیزی نرفته ایم.

برخی از ویژگی های جدید Horizon Forbidding West

موارد حرکتی و پیمایشی

کوهنوردی و بالا رفتن آزاد: این یکی از موارد پر درخواست بازیکنان بوده است. ایلوی در بازی Horizon Zero Dawn قادر بود از برخی از مناطق خاص و معین بالا رود اما این فعالیت به صورت آزاد در بسکمک از مناطق بازی فراهم نبود. حال این قابلیت در همه یا بهتر بگویم بیشتر مناطق بازی در دسترس خواهد بود. و این یعنی در بازی می توانید تقریباً از هر جایی بالا روید. البته، اشاره شده است که این قضیه در داخل شهرها که قرار نیست بازیکن در آنجا به نبرد بپردازد، محدود خواهد بود. کارگردان بازی می گوید: در شهرها به صورت دستی مکان های خاص و کنترل شده ای برای کاوش کردن در محیط معین شده است اما خارج از شهرهای عظیم بازی و در جهان باز و فراخ Horizon Forbidding West می توانید از هر مکانی بالا روید. بنابراین مجبور نیستید لزوماً یک کوه را در دور بزنید تا به مقصد خود برسید. اگر هیچ جای دستی برای بالا رفتن وجود نداشته باشد، می توانید آن را در یک خط مستقیم طی کنید که این عالی است.

در نمایش بازی نشان داده شد که از طریق ویژگی Focus برخی نقاط و مکان ها برای بالا رفتن معین می گردد. توضیح داده شده است که این کار فقط برای موقعیت هایی است که نورپردازی به گونه ای کار شده که ممکن است به خوبی متوجه نقطه معین برای بالا رفتن نشوید. برای مثال، ممکن است در شب نتوانید فوراً نقطه ای برای بالا رفتن را پیدا کنید و از طریق این ویژگی می توانید به صورت آشکارتر آن را ببینید. با این حال، بدون این ویژگی هم قادر هستید که همواره از مکان های مختلف بالا روید.

ویژگی Pullcaster: این همان قلاب ویژه ای بود که ایلوی در نمایش جدید گیم پلی بازی در اختیار داشت و سرعت او را در نقل مکان و بالا رفتن از برخی نقاط بیشتر می کرد. این ویژگی در حین مبارزات هم می تواند به تحرک بیشتر و عمق حرکات افقی و عمودی در محیط اضافه کند.

ویژگی Shieldwing: این همان گلایدری است که در نمایش بازی مشاهده کردید و به ایلوی کمک می کند تا صحیح و سالم و با خیال راحت از ارتفاع های بسیار بلند پایین بیاید یا حتی دشمنان را از بالا غافل گیر کند.

ماسک ویژه شنا: یکی از بخش های جدید و جذاب بازی که در نمایش بازی هم معین بود، شنا در زیر آب است. با توجه به تریلر جدید، شاید یکی از سؤال های که برای بازیکنان ایجاد شده باشد، این بوده باشد که ایلوی چگونه به راحتی و بدون محدودیت زمانی در زیر آب شنا می کرد. پاسخ، استفاده از ماسک شنا ویژه ای است که به او اجازه می دهد هرچقدر که می خواهد در زیر آب شنا کند و به جستجوی چیزهای مختلف بپردازد.

ربات های سواری جدید:

همان طور که در نمایش بازی مشاهده کردید، ربات های جدید و بیشتری اضافه شده اند که می توانید روی آن ها سوار شوید. ربات های جدیدی که ایلوی در پایانی بازی روی آن سوار شد، Clawstrider نام دارد. به نظر می رسد همچنان ربات های بیشتری برای سوارشدن وجود داشته باشد اما سازندگان اطلاعات و جزییات بیشتری از آن اعلام نکرده اند. همچنین به صورت رسمی اعلام شد که شما نمی توانید روی Tremortusk - همان ربات عظیم ماموت مانند- سوار شوید. طبق صحبت سازندگان، دلیل این کار به فرایند ساخت قسمت قبلی بازمی گردد. در آن زمان آن ها چنین امکانی را برای ربات های عظیم امتحان کرده اند اما در آن زمان متوجه شدند که وقتی در زمان گیم پلی دوربین به پشت سر ایلوی می رود، او در تصویر بسیار بسیار کوچک می گردد و به همین خاطر از این تصمیم صرف نظر کرده اند.

تکنیک های سلاح ها

متایس دی یونگه، کارگردان بازی، می گوید: ما همچنین تکنیک هایی برای سلاح های بازی در نظر گرفته ایم که عمق بیشتری به مبارزات آن می دهند. هر کلاس سلاح ها در بازی یک یا بیش از یک تکنیک ویژه و مخصوص دارند. یکی از تکنیک های ویژه سلاح که در تریلر گیم پلی جدید بازی نشان دادیم، در آخرین لحظه های تریلر و آخرین ضربه ایلوی قابل مشاهده بود. برای آخرین ضربه، ایلوی روی یکی از زانوهای خود خم شده و می نشیند تا یک پیکان بسیار قدرتمند را به سوی Tremortusk روانه کند و آن ربات عظیم الجثه را از پای دربیاورد. این در واقع، یکی از تکنیک های سلاح ایلوی بود که بازیکن می تواند از طریق صفحه مهارت ها آن را کسب کند. با پیشرفت در بازی و کسب تکنیک های بیشتر شما می توانید بین این تکنیک ها تغییر دهید.

او در ادامه صحبت های خود درباره یکی از سیستم ها و تکنیک های جالب دیگر هم سخن می گوید که البته مربوط به نیزه ایلوی می گردد. کارگردان بازی از این قابلیت تحت عنوان سیستم Valor Surge نام می برد. او بیان می کند: در هنگام مبارزه از راه نزدیک مشاهده کردید که در یک صحنه سینمایی توقفی ایجاد می گردد و ایلوی با قرار دادن شئ خاصی روی نیزه خود به دشمنانش ضربه ای قدرتمند وارد می کند. این از تلاش های استودیو گریلا گیمز برای یکی از جنبه های اکشن این بازی اکشن نقش آفرینی است. بازیکنان می توانند این حرکت های Valor Surge را در طول بازی باز کرده و آن ها را طبق ترجیح و علاقه خود در نبردها استفاده کنند.

او همچنین اضافه می کند: با رویکردی تاکتیکی در نبردها - پرتاب تیر به سوی زره ربات ها و اکنون زره فلزی برخی از دشمنان و همچنین استفاده از تله و ابزارهای دیگر - شما امتیاز (XP) ویژه برای نبرد دریافت خواهید کرد. با افزایش XP نوار Valor Surge پر می گردد و به شما اجازه می دهد تا یکی از این حرکات قدرتمند و شگفت انگیز را در قالبی سینمایی اجرا کنید. حرکتی که در دمو بازی نمایش داده شد، 360 Blast نام دارد اما شما می توانید حرکت های دیگری را هم در طول بازی باز کنید. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که با شیوه ها و سبک های متفاوت بازی کردن بازیکنان سازگار باشد و پاداش خوبی برای بازی تاکتیکی شما باشند.

علاوه بر حرکت ها و تکنیک های سلاح ها، موارد کلی تری هم در مورد سلاح های بازی اعلام شده است. گنجایش رابط کاربری انتخاب سلاح ها از 4 به 6 افزایش یافته است. همچنین تیرهای جدیدی مثل نارنجک چسبنده که در دمو دیده شد، به بازی اضافه شده است. همچنین در نمایش بازی سلاح جدیدی هم به نام Spike Thrower مشاهده کردیم که در واقع همان نیزه ای بود که توسط ایلوی پرتاب و پس از مدت کوتاهی منفجر شد.

مبارزه با انسان ها

یکی از ضعف های هورایزن زیرو داون بخش مبارزات با انسان ها بود که سطحی کار شده بود. با این حال، با توجه به تریلر جدید بازی Horizon Forbidding West، تحولات معینی در این بخش ایجاد شده است. متایس دی یونگه درباره این بخش می گوید: اکنون دشمنان ایلوی می توانند زره بپوشند. شما در تریلر این قضیه را بعد از شکست دادن یکی از دشمنان توسط ایلوی مشاهده کردید. او پس از آنکه به سراغ دشمن بعدی رفت، ابتدا به زره او ضربه زد تا آن را از بین ببرد. این زره ها می توانند در معرض دید بازیکن قرار گرفته و با تیر یا با ضربه نیزه نابود شوند.

مبارزات تن به تن

در بازی Horizon Forbidding West این بخش نسبت به بازی قبلی گسترش یافته و دگرگون شده است. اکنون یکی از شاخه های درخت مهارت بازی کاملاً به مبارزات از راه نزدیک اختصاص داده شده است و شما می توانید حرکت ها و کمبوهای جدیدی را با امتیازهای خود در طول بازی کسب کنید.

یکی از حرکت هایی که در دمو بازی دیدید، Resonance Blast نام داشت که در آن به صورت مکرر چند ضربه با نیزه به سوی دشمن روانه می کنید و همین باعث شارژ شدن نوار مخصوص نیزه می گردد. این حرکت از شدت ضربه بیشتری برخوردار است.

سازندگان درباره مبارزات نزدیک می گویند: سلاح و سیستم مبارزات از راه نزدیک در هورایزن فوربیدن وست بسیار گسترش یافته اند. ما اکنون کمبوهای مختلفی داریم که از طریق درخت مهارتی باز خواهند شد و هرکدام از این کمبوها هدف خاصی برای خود دارد. آن کمبویی که در تریلر دیدید از چند ضربه متوالی تشکیل شده که ضربه آخر خسارت بیشتری به دشمن وارد می کند.

میز کار برای ارتقای سلاح ها و لبا س ها

در بازی Horizon Forbidding West می توانید میز کارهایی را در شهرهای عظیم بازی پیدا کنید که از طریق آن ها قادر خواهید بود تا با استفاده از موادی که در محیط بازی جمع آوری کرده اید، سلاح ها، لباس ها و زره خود را ارتقا دهید. بسکمک از ابزار دارای چند سطح ارتقا هستند که نه تنها آمار کلی آن ابزار (سلاح یا زره) را افزایش می دهد بلکه گاهی می تواند باعث گردد که مهارت یا نوع تیر جدیدی دریافت کنید.

متایس دی یونگه می گوید: این از اشتیاق ما برای جذاب تر کردن سلاح های بازی حاصل شده است که باعث می گردد شما پیوند و ارتباط قوی تری با این سلاح ها برقرار کنید. با سرمایه گذاری زمان و منابعتان و ارتقا سلاح ها چنین احساسی خواهید داشت که واقعاً زمان و مسیری را سپری کرده اید که بتوانید این سلاح را بهتر کنید نه فقط یک ارتقا ساده روی آن قرار دهید. با این سیستم ما می خواستیم این احساس را در روبرو با سلاح ها پیدا کنید.

اکتشاف و گیم پلی بخش زیر آب

یکی از بخش های جذاب و جدید بازی امکان کاوش در زیر آب است. این بخش کارکردهای متفاوتی دارد. یکی از مهم ترین آن ها به همان شکلی است که در دمو اخیر بازی نمایش داده شد. یعنی برای تعقیب و گریز موش و گربه مانند و فرار از دشمنان و ربات ها می تواند مفید باشد.

کارگردان بازی درباره این بخش می گوید: این بخش کاملاً جدیدی است که در بازی Horizon Forbidding West اضافه شده است و به شما این امکان را می دهد که زیر آب شنا کنید. اکنون نه فقط در سطح آب بلکه در عمق های بیشتر می توانید شنا کنید. با ماسک مخصوصی که ایلوی به دست می آورد، تا هر زمان که بخواهید می توانید زیر آب بمانید و در نتیجه مجبور نیستید که نگران نوار اکسیژن در زیر آب باشید. شما واقعاً می توانید در این بخش های شناخته نشده زمان خود را سپری و مکان های زیبای زیر آب را کاوش کنید.

با توجه به اینکه بازی در هزاران سال در آینده و پس از آخرالزمان رخ می دهد، سطح آب به شکل قابل توجهی بالا آمده است و به همین خاطر مکان های خاصی زیر آب مدفون شده اند. مکان های زیادی قربانی سیلاب شده و به زیر آب رفته اند. بنابراین، با کاوش در این بخش ها گاه می توان شهر مغروقی را در آب مشاهده کنید. همچنین طبق گفته های سازندگان بازی، سناریوهای معین، مأموریت ها و حتی فعالیت های خاصی در نظر گرفته شده است که در این مکان ها و زیر آب رخ می دهد. این سناریوها برای کشف رموز خاص یا حتی کمک به افرادی معین معین شده اند.

او در پایان اضافه می کند: در کنار بالا رفتن ارتفاعات، ما پایین رفتن را هم در نظر گرفتیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که این بخش را در بازی اضافه کنیم. ما می خواستیم جهانی بسیار زیبا در زیر سطح آب خلق کنیم که بازیکنان مشتاق باشند در آن به جستجو و اکتشاف بپردازند. به این دلیل، ماسک مخصوص شنا و دیگر قابلیت های شنا مخصوص را برای ایلوی طراحی کردیم. همچنین مکانیک جاخالی دادن هم اضافه شده که با آن می توانید در زیر آب از ربات ها جاخالی دهید. حتی می توانید از بمب ها دودزا در آب استفاده کنید تا دید دشمنان را کور کرده و راحت تر از آن ها فرار کنید. ابزار بیشتری برای استفاده در آب در نظر گرفته شده است که به حرکت و پیمایش شما و دور شدن از دشمنان کمک می کند.

ربات های جدیدی که تا به امروز دیده شده اند

  • Bristlebacks
  • Clawstriders
  • Shellsnappers
  • Sunwings
  • Tremortusks
  • Burrower

تفاوت میان نسخه پلی استیشن 5 و نسخه پلی استیشن 4

همان طور که می دانید بازی Horizon Forbidding West یک اثر بین نسلی است و برای کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد اما معین است که این دو نسخه قرار نیست روی هر دو کنسول به صورت یکسانی اجرا گردد و تفاوت هایی در گرافیک و جزییات بصری آن ها وجود خواهد داشت.

نسخه پلی استیشن 5 دو حالت گرافیکی مختلف خواهد داشت که یکی از آن به عملکرد اجرایی و نرخ فریم تمرکز دارد و بازی را با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا می کند. حالت دیگر، روی کیفیت بصری و رزولوشن تمرکز دارد و در آن حالت بازی با رزولوشن 4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

همچنین چیزهای مختلف روی پلی استیشن 5 با رزولوشن بالاتری رندر خواهند شد. اگر تریلر گیم پلی بازی را مشاهده کرده باشید، احتمالاً افکت نورپردازی خاصی را در هنگام حرکت ایلوی متوجه شده باشید. این افکت تحت عنوان نورپردازی سینمایی یا حتی نورپردازی قهرمان شناخته می گردد به صورت خفیف شخصیت ایلوی را درون بازی برجسته می کند. این قضیه باعث می گردد که در محیط های پرتراکم و پر از افکت های مختلف موقعیت شخصیت اصلی بهتر معین گردد. این قضیه همواره در پلی استیشن 5 وجود دارد اما در پلی استیشن 4 فقط در میان پرده ها دیده می گردد.

تکنیک استفاده شده در رندر محیط زیر آب روی پلی استیشن 5 متفاوت و خاص خواهد بود و جزییات و سیستم های بیشتری خواهد داشت. همچنین تکنیک امواج هم روی پلی استیشن 5 بهتر خواهد بود. علاوه بر این ها، نسخه پلی استیشن 5 از قابلیت های دسته پلی استیشن 5 یعنی دوال سنس و همین طور صدای سه بعدی پلی استیشن 5 پشتیبانی خواهد کرد.

کارگردان بازی درباره این موضوع می گوید: بازی Horizon Forbidding West روی پلی استیشن 4 شگفت انگیز خواهد بود. ما در حال حاضر هم با Horizon Zero Dawn تجربه بصری زیبایی را در این کنسول به نمایش گذاشته ایم و هنرمندان و مهندسان ما توانایی بالای خود را با آن بازی نشان داده اند. هورایزن فوربیدن وست قرار است روی پلی استیشن 4 حتی زیباتر از قسمت قبلی باشد و این قضیه آشکار خواهد بود. با این وجود، پلی استیشن 5 قدرت پردازش گرافیکی بالاتری دارد و ما می توانیم روی این کنسول فراتر هم برویم.

او در ادامه صحبت های خود می گوید: در فاصله های متوسط و بلند می توانیم رندرهای با جزییات و کیفیت بهتری روی پلی استیشن 5 انجام دهیم که چنین چیزی روی پلی استیشن 4 امکان پذیر نیست.

ویژگی گرافیکی رهگیری پرتو (ری تریسینگ)

کارگردان بازی درباره این ویژگی می گوید: ما از تکنولوژی رهگیری پرتو برای بسکمک از چیزها در بازی استفاده کرده ایم. از آن برای انجین صدا، فیزیک و رندر کردن استفاده کرده ایم. پس از مجموعه ای از این تکنیک های مختلف در ری تریسینگ استفاده کرده ایم. من یک مهندس فناوری نیستم، پس نمی توانم جزییات بیشتر و دقیقی به شما بدهم اما بله، از این ویژگی گرافیکی بهره برده ایم.

همچنین اعلام شده است که بسکمک از فرآیند توسعه بازی و تست آن روی پلی استیشن 4 اجرا شده و بازی در ابتدا روی این کنسول در حال ساخت بوده است. به همین خاطر می توانیم به دارندگان این کنسول اطمینان بدهیم که تجربه Horizon Forbidden West روی پلی استیشن 4 عالی خواهد بود. با این حال، برای پلی استیشن 5 این تجربه حتی فراتر از این ها خواهد بود و از نظر بصری نتیجه چشم نوازتری خواهد داشت.

درباره پرواز با ربات های پرنده

یکی از بیش ترین درخواست های طرفداران برای اضافه شدن این قابلیت بوده است. تا به امروز وجود این قابلیت تائید یا تکذیب نشده است. کارگردان بازی درباره پرواز با ربات های پرنده بیان می کند: ما در جریان هستیم که این ویژگی برای تعداد زیادی از بازیکنان مورد انتظار است و در جایگاه بسیار بسیار بالایی واقع شده است اما نمی توانم چیزی را درباره آن تائید یا تکذیب کنم. در حال حاضر فقط می توانم در مورد چیزهایی که در دمو اخیر نمایش داده شده است، صحبت کنم.

موسیقی متن

یکی از نکات برجسته نمایش اخیر بازی، موسیقی متن آن بود. به صورت رسمی تائید شده است که موسیقی متن بازی Horizon Forbidden West توسط 4 آهنگساز مختلف نوشته خواهد شد. این 4 آهنگساز شامل آهنگساز بازی های قبلی استودیو گریلا گیمز یعنی یوریس دِ مان (Joris de Man)، گروه موسیقی پرواز (The Flight)، اولکسا لووزوچوک (Oleksa Lozowchuk) و نیلز وَن دِر لست (Niels van der Leest) خواهند بود. جولی الون (Julie Elven) هم که ووکال قسمت قبل را بر عهده داشت، برای این نسخه به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: این مطلب طبق مصاحبه کارگردان و نویسنده بازی با سایت های مختلف نوشته شده و ترجمه آن بر اساس جمع آوری این مصاحبه ها در انجمن ResetEra اجرا شده است.

در ادامه دموی گیم پلی Horizon Forbidden West را برای تان دوباره قرار داده ایم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1850

به "تمام جزئیات هورایزن فوربیدن وست؛ داستان، گیم پلی و تفاوت های کنسولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام جزئیات هورایزن فوربیدن وست؛ داستان، گیم پلی و تفاوت های کنسولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید