تکیه مسجد یری پایین زنجان با مشارکت هیئت امنا بازسازی می گردد

به گزارش مجله آیرخ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: عملیات سامان دهی و بازسازی تکیه تاریخی مسجد یری پایین (پایگاه شهید مطهری) با مشارکت هیئت امنا و اداره کل استان انجام می گردد.

تکیه مسجد یری پایین زنجان با مشارکت هیئت امنا بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیرارجمند یکشنبه 15 تیرماه اعلام نمود: عملیات سامان دهی و بازسازی در قالب پروژه مشارکتی با همکاری هیات امنای تکیه مسجد یری پایین و نظارت کارشناسان بازسازی این اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام می گردد.

ارجمند گفت: این تکیه در اختیار هیات امناست و هرگونه دخل و تصرف و بازسازی و تعمیر در آثار ثبت شده استان با نظارت و هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صورت خواهد گرفت.

او اضافه نمود: تکیه مسجد یری پایین در قسمت جنوبی شهر زنجان و در مجاورت مسجد یری پایین قرار گرفته که یکی از مراکز محله قدیمی شهر زنجان است که شامل مسجد، آب انبار، تکیه و ساباط که همگی در فهرست آثار تاریخی زنجان به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1179

به "تکیه مسجد یری پایین زنجان با مشارکت هیئت امنا بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکیه مسجد یری پایین زنجان با مشارکت هیئت امنا بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید