تیم فوتبال اتحاد طیبی قلعه رئیسی قهرمان کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: تیم فوتبال اتحاد طیبی شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا قهرمان سوپر لیگ استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

تیم فوتبال اتحاد طیبی قلعه رئیسی قهرمان کهگیلویه و بویراحمد شد

رضا نیکویی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: فینال مسابقات فوتبال سال جاری استان کهگیلویه و بویراحمد آدینه 27 اسفندماه 1400 در استادیوم شهدای نفت شهرستان گچساران میان تیم های اتحاد قلعه رئیسی و تام دهدشت برگزار گردید.

وی اضافه نمود:بازی این دو تیم در وقت قانونی با تساوی یک به یک به خاتمه رسید و در ضربات پنالتی تیم فوتبال اتحاد قلعه رئیسی پیروز شد تیم فوتبال تام دهدشت را شکست داده و به عنوان قهرمانی این رقابت ها در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه اعلام کرد: هم چنین تیم اتحاد قلعه رئیسی به لیگ دسته سوم کشور راه پیدا کرد.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال اتحاد طیبی بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها تیم بدون استادیوم بوده است که توانست قهرمان لیگ فوتبال این استان گردد.

در این بخش استعدادهای بالقوه و درخشانی وجود دارد که در صورت حمایت و یاری مسیولان و متولیان امر می توانند نه تنها در سطح استان بلکه در سطح ملی و حتی بین المللی بدرخشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2232

به "تیم فوتبال اتحاد طیبی قلعه رئیسی قهرمان کهگیلویه و بویراحمد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال اتحاد طیبی قلعه رئیسی قهرمان کهگیلویه و بویراحمد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید