جولایی: فدراسیون کشتی حق را به حقدار بدهد، بعد از 20 سال با سختی در لیگ شرکت کردیم

به گزارش مجله آیرخ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با انتقاد از داوری مسابقه تیم های صبانور و دانشگاه آزاد، از فدراسیون کشتی خواست که حق را به حقدار بدهند.

جولایی: فدراسیون کشتی حق را به حقدار بدهد، بعد از 20 سال با سختی در لیگ شرکت کردیم

حامد جولایی که با حضور در خانه کشتی شهید هادی به تماشای مسابقات دور برگشت لیگ برتر فرنگی نشست، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حضور کننده کردستان در این رقابت ها گفت: اول از فدراسیون کشتی و سازمان لیگ بابت برگزاری لیگ کشتی تقدیر می کنم. همانطور که می دانید کردستان بعد از سالیان طولانی امسال در لیگ برتر شرکت کرده است. ما 20 سال بود که کننده ای در لیگ برتر کشتی نداشتیم و بعد از رایزنی با استاندار، با سختی فراوان توانستیم با صبانور در مسابقات شرکت کنیم.

وی با اشاره به داوری مسابقات دور برگشت لیگ فرنگی شرح داد: داوری ها در حدی نبود که انتظار داشتیم. محمدهادی ساروی چند هفته پیش در انتخابی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی اول شده بود. او مدعی اصلی این وزن است که قبلا هم توانمندی هایش را اثبات کرده است. او نزدیک به یک ثانیه به سرانجام مسابقه پیروز به کسب امتیاز مقابل کشتی گیر دانشگاه آزاد شد و نظر همه حاضران در سالن هم این بود که او امتیاز گرفته است اما متاسفانه این امتیاز را ندادند و کشتی گیر ما باخت تا درنهایت تیم ما این مسابقه را واگذار کند.

حالا که بعد از سالیان طولانی در لیگ شرکت کرده ایم، حیف است که به این شکل داوری ها عامل شکست ما شود، مدیرکل ورزش استان کردستان با اشاره به این مطلب تاکید کرد: ما میزبانی جام باشگاه های جهان را هم گرفته بودیم و می خواهیم روی کشتی سرمایه گذاری کنیم. اینگونه برخوردها دلزده مان می کند. اینکه بخواهند با اشتباهات داوری به این راحتی ما را از گردونه خارج کنند. باید حق را به حقدار بدهند. ما از صحنه ای که هنوز مبارزه تمام نشده و پای بالی از تشک بیرون رفته عکس و فیلم داریم که به فدراسیون کشتی ارائه کردیم. نسبت به این قضیه اعتراض داریم و توقع مان این است که به اعتراض مان رسیدگی شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1557

به "جولایی: فدراسیون کشتی حق را به حقدار بدهد، بعد از 20 سال با سختی در لیگ شرکت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولایی: فدراسیون کشتی حق را به حقدار بدهد، بعد از 20 سال با سختی در لیگ شرکت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید