حقی: اپراتورها تجهیزات برق سایت های شان را بروزرسانی نمایند

به گزارش مجله آیرخ، معاون امور پستی و ارتباطی رگولاتوری خاطرنشان کرد: در پی قطعی های برق و اختلال در شبکه ارتباطی، اپراتور های سیار ملزم شده اند امکانات دیزل ژنراتور و باطری های پشتیبان برای تامین برق هاب سایت ها و سایت های BTS را تقویت نموده و در صورت احتیاج، کمبود یا اختلال در باطری ها را برطرف نمایند.

حقی: اپراتورها تجهیزات برق سایت های شان را بروزرسانی نمایند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجید حقی اضافه کرد: با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادارات کل ICT در استان ها هم بایستی با بازدید و آنالیز میدانی سایت ها، در صورت وجود مشکل در تجهیزات پشتیبانی برق، هماهنگی لازم را برای برطرف آن انجام دهند.

وی درباره تعامل با وزارت نیرو برای برطرف مسائل ناشی از قطعی برق گفت: از وزارت نیرو و شرکت توانیر درخواست کردیم در صورت امکان، قطعی برق به حداقل رسیده و در طول یک روز چند بار تکرار نگردد.

بعلاوه برنامه زمانبندی قطعی برق بطور شفاف اعلام گردد تا اپراتور ها متناسب با آن برنامه ریزی های لازم را برای مدیریت و تامین برق سایت ها و پایداری ارتباطات انجام دهند.

حقی با اشاره به اینکه زمان شارژ مجدد باطری های پشتیبان برق پس ازتخلیه شارژ، نسبتا طولانی (حدود 10 تا 15 ساعت) است، تاکید نمود: با توجه به اینکه تجهیزات یکسو کننده های اپراتور ها هم برق سایت ها را تامین می نماید و هم شارژینگ باطری را انجام می دهد، به همین خاطر اگر قطعی های برق به تناوب و در بازه های زمانی کوتاه اتفاق بیفتد، تجهیزات پشتیبان برق سایت ها هم برای برطرف مشکل کافی نیستند، به همین خاطر ضروری است شرکت توانیر درتصمیم گیری برنامه زمانبندی قطعی برق، محدودیت های تکنولوژی تجهیزات را در نظر بگیرند.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری توضیح داد: ضرورت استفاده از خنک کننده ها بویژه در منطقه ها گرمسیر به دلیل بالا بودن دمای هوا احتیاج دیگر اپراتورهاست که مستقیما به وسیله شبکه اصلی برق تامین می گردد و به وسیله باطری ها هم قابل جبران نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1902

به "حقی: اپراتورها تجهیزات برق سایت های شان را بروزرسانی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقی: اپراتورها تجهیزات برق سایت های شان را بروزرسانی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید