خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راس امور باشد

به گزارش مجله آیرخ، بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی با تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: در پاسداشت این ایام و مشارکت در مراسم عزاداری ویژه این روزها که وظیفه همگی ماست، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در رأس امور قرار دهیم.

خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راس امور باشد

محمد صادق معتمدیان شامگاه پنجشنبه در پیامی به مناسبت ایام پایانی ماه صفر گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر، فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین شهادت مظلومانه کریم آل طاها امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، گَرد ماتم بر زمین و زمان می نشیند و افلاکیان و خاکیان، داغدار و سیاهپوش این غم بزرگ می شوند.

وی اضافه نمود: به درستی که فقدان رسولان و ائمه اطهار (علیهم آلاف تحیه و الثناء)، پشت اهالی ایمان را می شکند و اندوه را مهمان دل های آنهایی می نماید که ملکوتی شدن را در جهت معرفت و حقانیت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می دانند.

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: بدون تردید مردمان متدین و دین مدار خراسان جنوبی نیز متأثر از این ایام، زانوی غم بغل گرفته و در اندوهی بزرگ فرو رفته اند، اینجانب ضمن تسلیت رحلت جانسوز فخر عالمیان حضرت رسول (ص) و شهادت سبطین برحق ایشان، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و نیز آرزوی قبولی عزاداری های همه اهالی عزیز این دیار، امید آن دارم که در پاسداشت این ایام و مشارکت در مراسم عزاداری ویژه این روزها که وظیفه همگی ماست، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در رأس امورات مان قرار دهیم، باشد که با کوتاهی های ناخواسته، بار تبعات ویروس کرونا را بر دوش نیروهای خدوم و زحمتکش کادر درمان استان سنگین تر نکنیم.

وی گفت: ان شاء ا... ایام پیش رو بتواند در کسب توشه های غنی از علم نبوی، رأفت رضوی و کرامت حسنی نقشی مؤثر داشته و پشتوانه ای محکم برای پیمودن جهت پرتلاطم زندگی دنیوی و اخروی برای ما باشد.

سُبحانَ الله یا فارِجَ الهَمّ وَ یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی وَ یَسّر اَمری وَ ارحِم ضَعفی وَ قِلَّهَ حیلَتی وَ ارزُقنی حَیثَ لا اَحتَسِب یا رَبَّ العالَمین

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1435

به "خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راس امور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راس امور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید