خبرنگاران باشگاه های ورزشی کرمانشاه از تسهیلات جدید کرونا استفاده نمایند

به گزارش مجله آیرخ، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه از تصویب تسهیلات جدید هشت هزار میلیارد ریالی کرونا برای ورزش کشور اطلاع داد و از باشگاه های ورزشی استان خواست نهایت استفاده را از این فرصت پیش آمده ببرند.

خبرنگاران باشگاه های ورزشی کرمانشاه از تسهیلات جدید کرونا استفاده نمایند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در ملاقات با مسوولان باشگاه های ورزشی کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار گشت، گفت: این تسهیلات قرار است با نرخ سود 12 درصد به متقاضیان پرداخت گردد و تا خرداد نیز تنفس درنظر گرفته شده است.

وی افزود: 800 میلیارد تومان رقم خوبی است و باشگاه های ورزشی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، بانک ها و دیگر دستگاه های مربوطه باید کوشش نمایند تا مبلغ مناسبی به استان کرمانشاه اختصاص پیدا کند.

بازوند ادامه داد: مدیران باشگاه ها در همین ابتدای کار فرایند ثبت نام را دنبال و آن را به روزها و هفته های آینده موکول ننمایند تا بلکه به سرعت مبلغ موردنظر را جذب و برای امور خود صرف نمایند.

استاندار کرمانشاه در ادامه از مسائل فراوانی که برای باشگاه های ورزشی در ایام شیوع کرونا ایجاد شده سخن گفت و از دستگاه های مسوول بویژه بانک ها خواست تا همکاری بهتر و بیشتری با آنها به عمل آورده و کار را برایشان تسهیل نمایند.

وی با بیان اینکه خیلی از باشگاه ها چهار تا پنج ماه پیش تسهیلات کرونا دریافت نموده اند و دوره تنفس آنها نیز به انتها رسیده است، گفت: این باشگاه ها در این مدت تعطیل و فعالیتی نداشته اند که بخواهند اقساط تسهیلات دریافتی را پرداخت نمایند، این یکی از مسائلی است که باید حتما به آن رسیدگی گردد.

بازوند همچنین از باشگاه داران ورزشی برای از سرگیری فعالیت هایشان خواست که ایده ارایه نمایند تا در جلسات ستاد مدیریت کرونا مورد ارزیابی قرار گیرد و در خصوص آن نتیجه گیری گردد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به شرایط کرونا در استان اشاره و با بیان اینکه تا به امروز سه پیک را پشت سر گذاشته ایم، یادآوری کرد: در پیک اول آمار فوتی ها به صورت میانگین روزانه یک تا 2 مورد و در پیک دوم میانگین روزی پنج فوتی داشتیم.

وی گفت: در پیک سوم میانگین فوتی ها روزانه به 18 نفر رسید که در روز 24 آبان آمار 24 فوتی یعنی هر ساعت یک نفر را ثبت کردیم اما خوشبختانه هم اکنون کرونا در کرمانشاه شیب نزولی دارد هرچند عقیده دارم آمار روزانه هشت یا 9 فوتی نیز زیاد است.

بازوند با بیان اینکه تا امروز یک هزار و 383 نفر فوتی ناشی از کرونا در استان داشته ایم، از همکاری خوب مردم کرمانشاه با ستاد مدیریت کرونا قدردانی و خواهان تداوم این همکاری شد.

استاندار کرمانشاه همچنین پیک چهارم کرونا در استان را نیز دور از ذهن ندانست و گفت: برای کنترل این بیماری مجبور به اعمال بعضی محدودیت ها شده ایم، محدودیت هایی که مسائلی را برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر ایجاد نموده است که دست فروشان از جمله آنها هستند.

وی گفت: به مسائل این دسته از شهفرایندان کاملا واقفیم اما برای حفظ سلامتی آنها و دیگران ناچار به اعمال و اجرای محدودیت ها هستیم تا کنترل این بیماری که به نظر می رسد فعلا باید با آن زندکی کنیم از دستمان خارج نگردد.

در این نشست بعضی از باشگاه داران مسائلی که پس از شیوع کرونا برای آنها ایجاد شده را بازگو کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1577

به "خبرنگاران باشگاه های ورزشی کرمانشاه از تسهیلات جدید کرونا استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باشگاه های ورزشی کرمانشاه از تسهیلات جدید کرونا استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید