خبرنگاران تداوم افزایش مصرف برق در هرمزگان برای تابستان نگران کننده است

به گزارش مجله آیرخ، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با اشاره به افزایش مصرف برق در 15 روز نخست سال جاری گفت: در این مدت مصرف برق حدود 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته که درصورت تداوم این فرایند برای تابستان سال جاری نگران کننده است.

خبرنگاران تداوم افزایش مصرف برق در هرمزگان برای تابستان نگران کننده است

هاجر عبدی روز پنجشنبه در ملاقات با نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بندرلنگه، ا اشاره به گرم شدن هوا و استفاده مشترکان از وسایل سرمایشی اضافه نمود: مشترکان همانند سال های گذشته در فصل گرما، مدیریت مصرف برق را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی بیان داشت: در ایام نوروز سال جاری 62 اکیپ با 72 خودروی عملیاتی به خدمت رسانی مشترکان و انجام درخواست های مرتبط با برق. پرداختند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهارداشت: با توجه به اینکه بسیاری از طرح های این شرکت از محل وصول مطالبات تامین می گردد برای افزایش میزان وصول هزینه های برق مصرفی، چندین مانور وصول مطالبات با هدف هدایت و تشویق مشترکان به پرداخت هزینه برق مصرفی اجرا شد.

وی بیان داشت: در سال گذشته 326 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هرمزگان اصلاح و نوسازی شد که کاهش یک مگاواتی تلفات انرژی را در پی داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اظهارداشت: خوشبختانه در سال گذشته با اجرای مانورهای جهادی اصلاح شبکه، بخش عظیمی از شبکه فرسوده غرب استان همهنوسازی نوسازی شد که تاثیر زیادی در پایداری شبکه برای تابستان سال جاری دارد.

عبدی ادامه داد: سرعت فرسودگی شبکه برق در مناطق ساحلی هرمزگان بسیار بالاست که این موضوع باعث کاهش عمر مفید تاسیسات برق رسانی می گردد.

وی یادآورشد: درحال حاضر عمر شبکه توزیع برق در مناطق نزدیک به دریا یک سوم سایر مناطق است.

شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در حال حاضر 715 هزار مشترک دارد که از این میزان573 هزار مشترک معادل 82 درصد را مشترکان خانگی شامل می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1752

به "خبرنگاران تداوم افزایش مصرف برق در هرمزگان برای تابستان نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تداوم افزایش مصرف برق در هرمزگان برای تابستان نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید