خبرنگاران سازمان صمت اردبیل: درج قیمت بر روی کالاها ضرورت دارد

به گزارش مجله آیرخ، اردبیل - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: درج قیمت بر روی همه کالاها در فروشگاه ها ،مراکز فروش و توزیع و همچنین واحدهای صنفی ارائه خدمات الزامی است و مردم هیچ کالا و خدماتی را بدون مشاهده قیمت بر روی آن خریداری نکنند.

خبرنگاران سازمان صمت اردبیل: درج قیمت بر روی کالاها ضرورت دارد

رامین صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به اجرای پویش سراسری بدون قیمت نخریم با همکاری اتاق اصناف، سازمان صمت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتحادیه های صنفی استان با هدف پیشگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات ،گران فروشی و اجحاف در حق مشتری ،رعایت موارد درج قیمت بر روی کالا از سوی همه فروشندگان کالا و عرضه کنندگان خدمات به مردم الزامی است.

وی با بیان اینکه با هرگونه بی توجهی به درج قیمت بر روی کالا و خدمات از سوی صاحبان واحدهای صنفی در صنوف مختلف برخورد می شود، اظهارداشت: همکاری مردم با دستگاه های متولی اجرای این طرح در کارساز بودن آن موثر است و از همه مردم استان درخواست می شود تا هیچ کالا و خدماتی را بدون مشاهده قیمت بر روی آن خریداری و دریافت نکرده و همچنین در صورت مشاهده تخلف موارد را به ادارت صمت اطلاع دهند.

رییس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: مردم می توانند هرگونه تخلف در زمینه عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات را از طریق شماره تلفن 124 سازمان صمت ، اعلام تا سریع ترین زمان رسیدگی شود.

علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نیز بر همکاری بیشتر بازرسان سازمان صمت با تعزیرات حکومتی تاکید کرد و گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و آشنایی بازرسان صمت با قوانین نظام صنفی و تعزیرات حکومتی، همکاری میان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان افزایش یافته و از این ظرفیت برای ارتقای نظارت و بازرسی بر بازار استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: با هدف پیشگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالاهای ضروری و مایحتاج موردنیاز مردم علاوه بر رسیدگی به پرونده های ارسالی از سوی سازمان صمت و بازرسان سایر دستگاه های متولی نظارتی ، بسیاری احکام تعزیراتی در محل بازرسی از سوی قضات تعزیرات حکومتی صادر و اجرا می شود.

او تشریح کرد: حاکمیت شرایط کرونایی بر جامعه نباید مسوولان دست اندرکار مقابله با گرانی و گران فروشی را از بحث مهم نظارت و بازرسی روزانه و مستمر بر بازار غافل کرده و به دست گران فروشان و اجحاف کنندگان در حق مشتریان فرصت بدهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1549

به "خبرنگاران سازمان صمت اردبیل: درج قیمت بر روی کالاها ضرورت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سازمان صمت اردبیل: درج قیمت بر روی کالاها ضرورت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید