دوگل پرسپولیس با دو اشتباه محرز آلومینیوم در نیمه اول

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر شامگاه امروز شنبه میزبان آلومینیوم اراک بود که این ملاقات در نیمه اول با فزونی 2 بر صفر سرخپوشان به سرانجام رسید.

دوگل پرسپولیس با دو اشتباه محرز آلومینیوم در نیمه اول

در این ملاقات که از ساعت 20:55 در استادیوم آزادی شروع شد شهریار مغانلو (23) و مهدی ترابی (34) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

سرخپوشان مرکز که برای تداوم صدرنشینی خود در بیستمین دوره لیگ برتر به سه امتیاز این ملاقات نیاز داشتند بازی تهاجمی و مالکانه خود را از همان ابتدا در دستور کار قرار دادند تا بتوانند دفاع آلومینیوم اراک را به عقب کشیده و بازی کاملا یکطرفه ای را در استادیوم آزادی ارائه دهند.

شاگردان یحیی گل محمدی با سرعت بالای خود توپ را از میانه میدان به خط جمله خود منتقل می کردند و توانستند دفاع آلومینیوم را تحت فشار قرار دهند.

شیوه ای که باعث اشتباه شاگردان علیرضا منصوریان در خط دفاعی شد تا امیر هوشمند در دقیقه 23 توپ را به اشتباه در اختیار مهدی ترابی قرار داده و این بازیکن با فرار خود مدافعان آلومینیوم را جا گذاشته و با پاس عرضی به شهریار مغانلو او را روبروی دروازه خالی نگه دارد. مهاجم پرسپولیس هم نهایت استفاده را از این توپ کرد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

حملات پرسپولیس پس از گلزنی مغانلو هم ادامه داشت و آنها با بازی کاملا تهاجمی، یک بار دیگر مدافعان آلومینیوم را دچار اشتباه کردند تا پاس رو به عقب آنها به حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم نرسیده و شهریار مغانلو آن را برداشت و با پاس پشت پای خود به مهدی ترابی، او را صاحب موقعیت گل کند. ترابی هم قدر این توپ را دانست و آن را تبدیل به گل کرد.

هماهنگی و همکاری ترابی و مغانلو باعث شد تا هر دو نفر آمار یک گل و یک پاس گل را در 45 دقیقه ابتدایی این بازی روبروی نام خود ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1906

به "دوگل پرسپولیس با دو اشتباه محرز آلومینیوم در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوگل پرسپولیس با دو اشتباه محرز آلومینیوم در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید