روایت حسینی کیا از قدرت نمایی نفتکش های ایرانی در سواحل ونزوئلا

به گزارش مجله آیرخ، نماینده مردم سنقر در مجلس تاکید نمود: حضور نفتکش های ایرانی در سواحل ونزوئلا بیانگر قدرت ایران اسلامی است.

روایت حسینی کیا از قدرت نمایی نفتکش های ایرانی در سواحل ونزوئلا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیدجواد حسینی کیا با اشاره به رفتار های مداخله جویانه مقامات آمریکایی در مورد حضور نفتکش های ایرانی در سواحل ونزوئلا گفت: با گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکست بلوک شرق وغرب در جنگ تحمیلی، مردم ایران به بالاترین قدرت وصلابت رسیده و یاوه گویی مقامات آمریکایی خللی در اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد، بلکه آن ها مصرانه در راستای اهداف انقلاب به جلو حرکت می نمایند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 40 سال تحریم ملت ایران، تنها به ایالات متحده و کشور های حامی استکبار جهانی لطمه وارد کرد، زیرا شعار ملت ایران، ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی هاست، ملت ایران نشان داد که زیر بار حرف های بی منطق و قلدرمآبانه نمی رود، بلکه با جان خود از دستاورد های انقلاب حفاظت می نماید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم اضافه نمود: حضور ایران در تمامی عرصه های جهانی، باعث خشمگین شدن مقامات ایالات متحده و کشور های حامی استکبار جهانی شده است؛ بنابراین آن ها از تمام توان خود برای جلوگیری از نفوذ و پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری نموده و با استفاده از ابزار های غیرقانونی به دنبال صدمه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی اعلام کرد: حضور نفتکش های ایرانی در سواحل کشور ونزوئلا چنان ضربه ای بر هیمنه استکبار جهانی وارد نموده که مقامات آمریکایی را دچار استیصال نموده و از این قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی دچار شگفتی شده اند. در حالیکه ایران اسلامی با عزت و قدرت از کیان خود حفاظت نموده و با رعایت اصول بین المللی فعالیت های تجاری واقتصادی خود را انجام می دهد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: وزارت امور خارجه وظیفه دارد که با استفاده از ظرفیت های دیپلماسی عمومی و بین المللی، پاسخ محکمی به یاوه سرایی های مقامات آمریکایی داده و در مجامع بین المللی از اقدامات سازنده ایران در جهت صلح جهانی دفاع کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1219

به "روایت حسینی کیا از قدرت نمایی نفتکش های ایرانی در سواحل ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت حسینی کیا از قدرت نمایی نفتکش های ایرانی در سواحل ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید