رکورد روزانه سینمای آمریکا در دوران کرونا شکست

به گزارش مجله آیرخ، فیلم گودزیلا در برابر کونگ در نمایشی امیدوارکننده برای هالیوود در دوران کرونا توانست به فروش 9.6 میلیون دلاری در نخستین روز اکران عمومی دست یابد.

رکورد روزانه سینمای آمریکا در دوران کرونا شکست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی گودزیلا در برابر کونگ در نخستین روز اکران در بیش از 2400 سالن سینمایی آمریکای شمالی به فروش 9.6 میلیون دلار رسید تا رکورد فروش روزانه یک فیلم از شروع بحران کرونا تا به امروز را به ثبت برساند.

در حال حاضر 93 درصد از سالن های سینمایی در آمریکا فعال هستند، اما در کانادا تنها 24 درصد از سینما ها بازگشایی شده اند. بسیاری از سینما های فعال در آمریکای شمالی از جمله در لس آنجلس و نیویورک با ظرفیت محدود به نمایش فیلم می پردازند و حداقل تا تاریخ پنجم آوریل محدودیت تماشاگران در سینما های لس آنجلس از 25 درصد به 50 درصد افزایش نخواهد یافت.

پیش بینی می گردد فیلم گودزیلا در برابر کونگ در پنج روز نخست اکران به فروش 30 تا 40 میلیون دلار دست یابد که در دوران کرونا فروشی بی سابقه در گیشه آمریکا محسوب می گردد.

رکورد فروش سینمای آمریکا در سه روز نخست نمایش در دوران کرونا با 16.7 میلیون دلار در اختیار فیلم زن شگفت انگیز 1984 است.

گودزیلا در برابر کونگ به کارگردانی آدام وینگارد، دنباله ای بر فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها محصول 2019 و کونگ: جزیره جمجمه (2017) و چهارمین فیلم دنیای سینمایی هیولا ها برادران وارنر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1770

به "رکورد روزانه سینمای آمریکا در دوران کرونا شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد روزانه سینمای آمریکا در دوران کرونا شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید