زاکانی: جذب نیروی انسانی نو در شهرداری تهران ممنوع است

به گزارش مجله آیرخ، شهردار تهران بخشنامه ساماندهی فرآیند مدیریت منابع انسانی در شهرداری تهران را به تمامی واحد ها و سازمان های تابعه ابلاغ کرد.

زاکانی: جذب نیروی انسانی نو در شهرداری تهران ممنوع است

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در راستای اجرای تکلیف برنامه 5 ساله سوم، ارج نهادن به سرمایه های انسانی، برقراری عدالت استخدامی در جذب، ایجاد زمینه رشد معنوی سرمایه انسانی، بهسازی و ارتقای سطح دانش، تخصص و مهارت، رعایت عدالت در نظام پرداخت و جبران خدمات بر اساس ارزیابی عملکرد، چابک سازی و مناسب سازی ساختار نیروی انسانی، دانش بنیان کردن نظام اداری، خدمت رسانی برتر، نوین و کیفی، ارتقای سلامت اداری و رشد ارزش های اخلاقی، ساماندهی و ایجاد وحدت رویه در شهرداری تهران و واحد های تابعه بخشنامه ساماندهی فرایند مدیریت سرمایه انسانی در شهرداری تهران را ابلاغ کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، در قسمتی از این بخشنامه آمده است:

جذب و بکارگیری نیروی انسانی نو تحت هر عنوان و با هر نوع شرایط استخدامی اعم از (تمام وقت، نیمه وقت و پاره وقت، پیمانکاری، شرکتی، مشاوره ای، حق الزحمه ای، ساعتی و پروژه ای و ... حتی انجام خدمت به طور رایگان یا افتخاری) ممنوع بوده و بر حسب ضرورت هر نوع درخواست می بایست با هماهنگی و اخذ مجوز از سوی حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا اقدام گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2044

به "زاکانی: جذب نیروی انسانی نو در شهرداری تهران ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی: جذب نیروی انسانی نو در شهرداری تهران ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید