ساماندهی حاشیه نشینی با احداث 10 هزار واحد مسکونی مقاوم در تبریز

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز از برنامه ریزی برای احیای بافت های فرسوده و نیز ساماندهی حاشیه نشینی با احداث 10 هزار واحد مسکونی مقاوم، شناسایی بلوک ها و لکه های فرسوده و حاشیه نشین در مناطق مختلف شهری اطلاع داد.

ساماندهی حاشیه نشینی با احداث 10 هزار واحد مسکونی مقاوم در تبریز

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمد عزتی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از 55 طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهرداری با اعلام این مطلب تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی جدید این شهر در سال گذشته را تحولی عظیم در مشخص تکلیف فرایند و راستا توسعه شهری تبریز ارزیابی و اظهار کرد: طرح تفصیلی جدید تبریز به عنوان نقشه راه توسعه آینده شهر پیش روی مدیران شهری است و با تکیه بر آن خواهیم توانست نسبت به طراحی های جدید شهری و اجرای طرح ها و برنامه های توسعه محور اقدام کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز با اشاره به طراحی های انجام گرفته از سوی شهرداری در حوزه احیای بافت های فرسوده شهری و نیز ساماندهی حاشیه نشینی اعلام کرد: برنامه ریزی برای احیای بافت های فرسوده و نیز ساماندهی حاشیه نشینی با احداث 10 هزار واحد مسکونی مقاوم، شناسایی بلوک ها و لکه های فرسوده و حاشیه نشین در مناطق مختلف شهری و مداخله عملی برای احیای این لکه ها، ارایه تسهیلات و در کنار آن اعطای سیاست های تشویقی برای شهفرایندان ساکن در این قبیل بافت ها و مناطق، در کنار دیگر سیاست های تشویقی و حمایتی، شهر تبریز به عنوان پیشگام کشور در این بخش تبدیل نموده است.

عزتی در عین حال با اشاره به اهم برنامه ها و طرح های در دست اجرای شهرداری در حوزه شهرسازی اضافه نمود: مرکز همایش های بین المللی، توسعه شهرک خاوران، احداث عظیم ترین مرکز تجاری خدماتی خاوران، احداث بیمارستان فوق تخصصی در خاوران، ساماندهی و احیای مقبره الشعراء و راه اندازی دفاتر خدمات شهرسازی از اهم برنامه های در دستور کار شهرداری در حوزه شهرسازی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد در سایه حمایت های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت شهفرایندان، شهر تبریز بیش از گذشته به اهداف توسعه خود دست یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1051

به "ساماندهی حاشیه نشینی با احداث 10 هزار واحد مسکونی مقاوم در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی حاشیه نشینی با احداث 10 هزار واحد مسکونی مقاوم در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید