شیوع کرونا در معدن طلای روسیه؛ کارگران همچنان کار می نمایند

به گزارش مجله آیرخ، تا به امروز 886 تن از کل 6000 تن کارکنان این معدن به ویروس کرونا آلوده شده اند.

شیوع کرونا در معدن طلای روسیه؛ کارگران همچنان کار می نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

تست کرونای صدها تن از کارگران و کارکنان مهمترین معدن طلای روسیه در سیبری مثبت شده است اما کار این معدن همچنان ادامه دارد.

بیمارستان صحرایی ارتش در محوطه معدن طلای روسیه/ عکس: LUSA

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز؛ شیوع ویروس کرونا در میان کارکنان معدن المپیادای روسیه چنان وسیع بوده که ارتش روسیه وارد کار شده و به دستور مستقیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور، یک بیمارستان صحرایی 100 تخت خوابی در نزدیکی این معدن احداث نموده است.

واحد هایی از ارتش و نیز تعدادی از کادر پزشکی این نهاد به محل معدن المپیادا گسیل شده اند. تا به امروز 886 تن از کل 6000 تن کارکنان این معدن به ویروس کرونا آلوده شده اند. معدن المپیادای روسیه اهمیتی استراتژیک برای این کشور دارد و بنابرین فعالیّتش بی چون و چرا ادامه پیدا نموده است.

شیوع کرونا در جمهوری داغستان

از سوی دیگر شرایط بیمارستان ها در جمهوری داغستان روسیه نیز بحرانی است. از آنجا که تست کرونا در داغستان موجود نیست کارشناسان می گویند رقم رسمی 3500 مبتلا در این کشور کوچک از واقعیت فاصله دارد. این درحالی است که مقامات محلی اعلام نموده اند اخیرا 700 مرگ در اثر تنگی نفس داشته اند.

گرچه روسیه پنجشنبهٔ گذشته رکورد مرگ 135 تن در یک روز را در اثر بیماری کووید-19 ثبت کرد اما شمار رسمی جان باختگان این بیماری در روسیه، به نسبت دیگر کشورها بسیار پایین است. تا کنون بیش از 300 هزار نفر در روسیه به ویروس تازهٔ کرونا مبتلا شده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1197

به "شیوع کرونا در معدن طلای روسیه؛ کارگران همچنان کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع کرونا در معدن طلای روسیه؛ کارگران همچنان کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید