مجمع سالیانه فدراسیون والیبال 11 مردادماه برگزار می گردد

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، میلاد تقوی درباره برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون گفت: مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون به دلیل مسائل ناشی از گسترش و شیوع موج دوم بیماری کرونا، به صورت آنلاین برگزار می گردد.

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال 11 مردادماه برگزار می گردد

وی توضیح داد: روسای هیات های استانی و نمایندگانی که در تهران حضور ندارند، با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه، به صورت آنلاین در مجمع حضور خواهند یافت و سایر اعضا که در تهران هستند، به صورت حضوری در این جلسه که از ساعت 10 شروع خواهد شد، شرکت می نمایند.

دبیر فدراسیون والیبال درباره حضور اصحاب رسانه در مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون، گفت: ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان، به دلیل شرایط شهر تهران از نظر شیوع ویروس کرونا، با حضور هیچ فرد دیگری در این نشست موافقت نکرده است.

وی ادامه داد: طبیعی است که گزارش کامل نشست سالیانه فدراسیون والیبال، به وسیله روابط عمومی فدراسیون در سایت منتشر می گردد و در اختیار اصحاب رسانه نیز قرار خواهد گرفت.

پیش از این قرار بود مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون والیبال روز یکشنبه 29 تیرماه برگزار گردد که به دلیل شرایط جدید کرونایی در تهران و تغییر و تشدید پروتکل ها، به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1328

به "مجمع سالیانه فدراسیون والیبال 11 مردادماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع سالیانه فدراسیون والیبال 11 مردادماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید