نصیرزاده: سعی می کنیم اعتراض ها را کدخدامنشانه حل کنیم، استقلال کمک حال کشتی باشد

به گزارش مجله آیرخ، رئیس سازمان لیگ کشتی تاکید کرد که مبنای ورود به اعتراض های کشتی گیران و مربیان، قراردادهایی است که در محل سازمان لیگ امضا شده است.

نصیرزاده: سعی می کنیم اعتراض ها را کدخدامنشانه حل کنیم، استقلال کمک حال کشتی باشد

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شکایت هایی که تا امروز از لیگ گذشته به سازمان لیگ کشتی آمده، گفت: تا به امروز بیشتر شکایت هایی که داشتیم مربوط به ورزشکاران و قراردادهایی بوده که خارج از سازمان لیگ ثبت کردند و الان کشتی گیر می گوید باشگاه پول ما را نمی دهد. در قبال تعهدی که باشگاه در محل سازمان لیگ به امضا رسانده پاسخگو هستیم و توافقات خارج از آن به ما ربطی ندارد. بارها و بارها هم در این باره صحبت کردیم که مبنا برای ما آن چیزی است که اینجا امضا شده و متضمن قراردادی هستیم که در حضور کننده مان در سازمان لیگ ثبت شده است.

وی ادامه داد: بیشتر اعتراض ها به شرایط بوده که سعی می کنیم کدخدامنشانه آن را حل کنیم. از باشگاه ها می خواهیم که تعهدات شان را پرداخت کنند و آنها هم ادله می آورند.

نصیرزاده درباره اینکه هنوز باشگاه بازار بزرگ طلب کشتی گیرانش را پرداخت نکرده است، عنوان نمود: روز یکشنبه با بازار بزرگ صحبت کردیم، قرار شد پول ها را پرداخت کنند. جمعه هفته پیش خودم به اردوی تیم ملی رفتم همه کشتی گیران حضور داشتند و در مورد طلب های شان از لیگ صحبت کردند. صحبت خوبی با بچه ها داشتیم و درد دل شان را شنیدم. همان جا به مدیران عامل باشگاه ها زنگ زدم. در مورد طلب یونس امامی و امیرمحمد یزدانی هم از باشگاه خواستیم که اینها سرمایه ملی ما هستند و اگر توافقی اجرا شده طبق آن عمل شود. باشگاه استقلال که اینقدر محبت کرده و به کشتی ورود کرده کمک حال کشتی باشد، امیدوارم از این دو قهرمان ملی هم حمایت کند. باشگاه استقلال قول داده که پرداخت کند.

رئیس سازمان لیگ کشتی با اشاره به اینکه همچنان برگزاری لیگ جهانی منتفی نیست، گفت: این حرف را نمی زنیم که لیگ جهانی منتفی است، همه کارهای مان را کردیم ولی نظر کادرفنی در این خصوص مهم است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1630

به "نصیرزاده: سعی می کنیم اعتراض ها را کدخدامنشانه حل کنیم، استقلال کمک حال کشتی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: سعی می کنیم اعتراض ها را کدخدامنشانه حل کنیم، استقلال کمک حال کشتی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید