همراهی الزهرایی ها در حمایت از مدافعان سلامت، کمک های میلیونی به بیمارستان مسیح دانشوری رسید

به گزارش مجله آیرخ، دانشگاه الزهرا (س) برای همدلی و همراهی با مدافعان سلامت کمک های 13 میلیون تومانی خود را به بیمارستان مسیح دانشوری و 5 میلیون تومانی را به جمعیت هلال احمر رساند.

همراهی الزهرایی ها در حمایت از مدافعان سلامت، کمک های میلیونی به بیمارستان مسیح دانشوری رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه الزهرا، در راستای حمایت و کمک همگانی از مدافعان سلامت و عزم جدی و عمومی برای مقابله با ویروس کرونا، اعضاء دانشگاه الزهرا در اقدامی مبلغ 133.000.000 ریال معادل 13 میلیون و سی صد هزار تومان به بیمارستان مسیح دانشوری واریز کردند.

همچنین اعضای دانشگاه در اقدامی همدلانه مبلغ 50.000.000 ریال نیز به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این ویروس کمک کرد.

دانشگاه الزهرا (س) علاوه بر انجام سریع و زود هنگام در اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه، اجرای دستورات ابلاغی وزارت علوم و ستاد ملی کنترل کرونا، تعطیلی کلاس ها و تجمعات و برگزاری تمامی کلاس ها و برپایی تمامی جلسات و نشست ها به شکل مجازی، مانند همیشه مسئولیت های اجتماعی خود را نیز فراموش نکرده و با همدلی، همراهی عزمی جدی در شکست ویروس کرونا و عبور از شرایط کنونی دارد. امید است هر چه زودتر شاهد کنترل و مرتفع شدن شرایط اضطراری موجود و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت کامل، ایمن و همراه با آرامش در بخش های مختلف کشور به ویژه در آموزش عالی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1142

به "همراهی الزهرایی ها در حمایت از مدافعان سلامت، کمک های میلیونی به بیمارستان مسیح دانشوری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی الزهرایی ها در حمایت از مدافعان سلامت، کمک های میلیونی به بیمارستان مسیح دانشوری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید