واکسن سوم روسی کرونا هفته آینده وارد بازار می گردد

به گزارش مجله آیرخ، تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر و رئیس ستاد مبارزه با کرونا در روسیه اظهار داشت که واکسن کووی واک (واکسن سوم ضدکرونا در روسیه) از روز 28 ماه مارس (شنبه هفته آینده) به بازار عرضه می گردد و برای واکسیناسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

واکسن سوم روسی کرونا هفته آینده وارد بازار می گردد

به گزارش ایرنا، گولیکووا در تبادل نظر با شبکه اول تلویزیون روسیه گفت که نخستین محموله واکسن کووی واک از طرف مرکز علمی دولتی چوماکوف روسیه عرضه خواهد شد.

وی این را نیز گفت که در ماه آوریل (ماه آینده میلادی) 12 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی در روسیه برای واکسیناسیون عمومی عرضه خواهد شد.

کووی واک واکسن سوم روسی کرونا است که توسط مرکز علمی چوماکوف آموزشگاه علوم روسیه ساخته شده است.

واکسیناسیون عمومی کرونا در روسیه از اواسط دی ماه سال 1399 شروع شد و تا به امروز روس ها با واکسن اسپوتنیک وی واکسیناسیون را انجام داده اند و به تازگی استفاده از واکسن اپی واک کرونا برای واکسیناسیون مردم در روسیه شروع شده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در یک جلسه وبیناری با اعضای دولت روسیه درخصوص مسائل مربوط به مبارزه با کرونا گفت که واکسیناسیون کرونا باید بطور کامل داوطلبانه باشد و این انتخاب داوطلبانه هر فرد و تصمیم شخصی هر فرد است که واکسن بزند. من خودم فردا واکسن کرونا می زنم.

رئیس جمهوری روسیه گفت: تا به امروز در روسیه بیش از 20 میلیون دوز واکسن کرونا فراوری شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1744

به "واکسن سوم روسی کرونا هفته آینده وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن سوم روسی کرونا هفته آینده وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید