واکنش تند آزادکار عنوان دار دنیا به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش صحبت های انتقادی پرویز هادی یکی از آزادکاران سنگین وزن و عنوان دار تیم ملی در مورد عدم دعوت به رقابتهای جام تختی باعث شد تا رئیس فدراسیون کشتی در یک برنامه زنده تلویزیونی به او پاسخ دهد. پاسخی که به گفته ملی پوش سابق تیم کشتی آزاد، چندان منطقی و منصفانه نبود.

واکنش تند آزادکار عنوان دار دنیا به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی

به همین دلیل پرویز هادی با انتشار یک پیغام تصویری به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی واکنش نشان داد و ضمن قدردانی از تمامی مردم ایران، علی الخصوص هم زبانان آذری خود، مسئولان استان متبوع و رسانه های مستقلی که همواره به دنبال شفاف سازی هستند، گفت: در گفتگویی که چندی قبل از من در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به المپیک منتشر شد، هدفم بیان مواردی برای احقاق حقوق تمامی کشتی گیران بود، نه صرفاً شخص خودم.

این کشتی گیر ایران با اشاره به شرایط سخت تمرین کشتی گیران برای حفظ آمادگی بدنی در زمان شیوع کرونا در کشور گفت: نزدیک به یک سال و نیم است با محدودیت های بسیاری از جمله تعطیلی سالن های کشتی روبرو بودیم و همین امر کشتی گیران را مجبور کرد تا در فضاهای باز پارک ها، روی چمن و … تمرینات خود را انجام دهند، با این امید که در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نمایند و مزد زحماتشان را بگیرند.

هادی نگاه سلیقه ای را عامل زیر پا گذاردن عدالت مطرح کرد و اضافه کرد: ای کاش مسئولان امر شرح شفافی مبنی بر عدم برگزاری مسابقات انتخابی به کشتی گیران ارائه نمایند و بگویند علیرغم عدم برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی، نفرات دعوت شده به حضور در مسابقات جام تختی را به چه شکل برگزیدند.

پرویز هادی با بیان اینکه درخصوص حق خود مانند همه کشتی گیرانی که در شهرستان های مختلف در حال تمرین هستند، صحبت نموده، ابراز داشت: پس از آن گفت وگو، رئیس فدراسیون کشتی در یک برنامه زنده تلویزیونی صرفاً سفارشی از ادبیاتی که در شأن ورزش کشتی نبود، خطاب به من استفاده کرد.

وی جوانمردی، پهلوانی، عظیم مردی، فروتنی و احترام و اخلاق را همواره سرلوحه رفتار کشتی گیران دانست و گفت: رئیس فدراسیون کشتی علیرغم اینکه باید الگو باشد، به صندلی قهرمانی که سال ها با جان و دل برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورش کوشش نموده است توهین می نماید و متأسفانه مجری رسانه ملی نه تنها گفته های رئیس فدراسیون کشتی را نفی نمی نماید بلکه به آن می خندد.

این کشتی گیر با اشاره به اینکه یکی از مربیان تیم ملی در مصاحبه ای عنوان نموده، طی شش-هفت ماه گذشته پرویز هادی به اردوی تیم ملی دعوت شد اما حضور پیدا ننموده، گفت: درصورتی که مدرک و مستنداتی از این دعوت وجود دارد، آن را ارائه کنید.

وی تاکید نمود: به رسم پهلوانی که از عظیمان کشتی آموختم، در پاسخ به توهینی که به من شد سکوت می کنم و نمی خواهم پاسخ رئیس فدراسیون را با اصطلاحاتی که وی به کار برد، بدهم. در شأن شخصیت من نیست مانند ایشان رفتار و با آن الفاظ صحبت کنم.

هادی در انتها با بیان اینکه وقتی به یک قهرمان ملی توهین می گردد، به همه پیشکسوتان و مدال آوران بی احترامی شده، گفت: به احترام همه موسپیدان کشتی تا زمانی که کشتی در مدیریت چنین افرادی است و تفکرات پوچ و اصطلاحات غیرمؤدبانه بر آن حاکم می باشد، ترجیح می دهم در خلوت خود و در زادگاهم به تمریناتم ادامه دهم و پا روی تشک مسابقه نگذارم. به امید روزی که روحیه پهلوانی و جوانمردی در فدراسیون کشتی مجدداً احیا گردد و در آخر دست یکایک هم وطنان عزیزم، بخصوص همزبانانم که همواره از من حمایت کردند را می بوسم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1815

به "واکنش تند آزادکار عنوان دار دنیا به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند آزادکار عنوان دار دنیا به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید