وزارت ورزش حق مرا پرداخت کند، خانه نشینی دستمزد قهرمانی نیست

به گزارش مجله آیرخ، سید حسین نجفی زاده ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه نمود: به عنوان اولین مدال آورجهانی در رشته رزمی کیک بوکسینگ واکو (wako) بارها و بارها از مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخواست کردم، پاداش این قهرمانی را به من پرداخت نمایند. اما درخواست های من به نتیجه نرسید و در نهایت مجبور به شکایت شدم.

وزارت ورزش حق مرا پرداخت کند، خانه نشینی دستمزد قهرمانی نیست

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی اضافه کرد: اگر ملی پوشی که در ایران به بن بست رسیده است از ایران برود، خائن و وطن فروش نامیده می گردد اگر در ایران مانده و برای دریافت حق مسلم خود از راه قانون وارد شویم، می گویند چرا شکایت کردی، گویا آقایان در وزارت ورزش تحمیل مدیریت سلیقه ای در ورزش کشور را خوشایند می دانند، که تبعات بروز مافیا در ورزش کشور است.

این قهرمان سابق ادامه داد: سال 2011 در مسابقات رسمی فدراسیون دنیای کیک بوکسینک واکو مدال برنز دنیا، سالهای 2012 و 2015 هم نقره و برنز آسیا را کسب کردم. در طول 8 سال گذشته به دفعات و به شکل های مختلف تقاضای رسیدگی از سوی مسئولین برای دریافت حق و حقوق پایمال شده ام را داشتم که متأسفانه هیچ گوش شنوایی وجود نداشت. سال گذشته به وسیله یکی از دوستان وکیل ایزدگشب با هدایت و مشاوره ایشان از وزارت ورزش در دیوان عدالت اداری شکایت کردم. خدا را شکر خرداد ماه سال جاری رأی قطعی محکومیت وزارت ورزش را گرفتم. بعد از صدور حکم به بخش حقوقی وزارت ورزش رفتم و گفتند این موضوع مربوط به معاونت ورزش قهرمانی است که متأسفانه بعد از 10 روز مراجعه و پیگیری به بخش حقوقی گفتند که جوابت را از دیوان عدالت اداری بگیر و به ما ربطی ندارد. آیا این به معنی قانون گریزی و توهین به بالاترین مرجع قضائی کشور از سوی مدیران وزارت ورزشی نیست؟

نجفی زاده در سرانجام گفت: به وزارت ورزش مراجعه کردم و با نامه ای کتبی درخواست رسیدگی دادم که متأسفانه بازهم جوابی نگرفتم. بنده مجبور شدم با توجه به رفتار قانون گریز و مغرضانه مسئولین وزارت ورزش به دیوان عدالت اداری مراجعه و درخواست اجرای حکم کنم و به وسیله نمایندگان مجلس این موضوع را عنوان نمودم و پیگیر هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1330

به "وزارت ورزش حق مرا پرداخت کند، خانه نشینی دستمزد قهرمانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش حق مرا پرداخت کند، خانه نشینی دستمزد قهرمانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید