پرسپولیس گل گهر را شکست داد، زور قلعه نویی بازهم به یحیی نرسید

به گزارش مجله آیرخ، به گزارشخبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

پرسپولیس گل گهر را شکست داد، زور قلعه نویی بازهم به یحیی نرسید

این مسابقه از ساعت 19:50 در استادیوم آزادی شروع شد. مهدی ترابی (12- پنالتی و 27) و احمد نورالهی (84) برای پرسپولیس گلزنی کردند. یونس شاکری هم در دقیقه 39 برای گل گهر گلزنی کرد تا به این ترتیب باخت بازی رفت امیر قلعه نویی به یحیی گل محمدی تکرار گردد.

به این ترتیب پرسپولیس 54 امتیازی شد و صندلی خود را در صدر جدول لیگ مستحکم کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تیمش را در این مسابقه با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی (91- فرشاد فرجی)، امید عالیشاه (80 - مهدی عبدی)، شهریار مغانلو (70- عیسی آل کثیر) به میدان فرستاد.

پرسپولیس نیمه نخست این بازی را هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی پیروز شد صاحب یک ضربه پنالتی گردد. ترابی این پنالتی را به گل نخست بازی تبدیل کرد. در دقیقه 27، ترابی پیروز شد این بار با یک ضربه فنی و زیبا، دروازه گل گهر را باز کند.

شاگردان قلعه نویی در تیم گل گهر بعد از دریافت گل دوم از فشار بیشتری برای تغییر نتیجه وارد کردند. یونس شاکری در دقیقه 39 پیروز شد با یک ضربه سر و روی غفلت مدافعان پرسپولیس یکی از گل های خورده را جبران کند تا نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس تمام گردد.

در نیمه دوم گل گهر فشار بیشتری را برای به ثمر رساندن گل تساوی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد. حضور گادوین منشا و علی اصغر عاشوری دو مهره تهاجمی گل گهر در زمین هم برای تقویت خط حمله این تیم صورت گرفت.

با این حال پرسپولیس هم بدون موقعیت نبود و بازیکنان این تیم در ضد حملات خطرناک ظاهر شدند. برترین موقعیت پرسپولیس در این نیمه، شوت احمد نورالهی در دقیقه 57 از پشت محوطه جریمه بود که به تیرک عمودی دروازه حریف برخورد کرد.

کوشش نورالهی برای گلزنی از همین طریق پایان در دقیقه 84 نتیجه داد. این بازیکن با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه و اشتباه علیرضا حقیقی دروازه بان حریف پیروز شد گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

این ملاقات چندان بی حاشیه هم نبود. تصمیم اشکان خورشیدی داور این مسابقه در پی اعلام یک ضربه خطای مشکوک پشت محوطه جریمه پرسپولیس، اعتراض کادر فنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی را در پی داشت. شدت اعتراضات به حدی بود که سرپرست و مربیان پرسپولیس در پی آرام کردن گل محمدی بودند و حتی کریم باقری هم از سرمربی سرخپوشان خواست آرامش خود را حفظ کند.

پرسپولیس با این برد با 54 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول ادامه داد. گل گهر هم با توجه به برد امروز تراکتور مقابل ذوب آهن، با 35 امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.

ملاقاتهای این هفته از مسابقات لیگ برتر فردا پنجشنبه پیگیری می گردد و در یکی از این مسابقات، استقلال با آلومینیوم اراک ملاقات می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1895

به "پرسپولیس گل گهر را شکست داد، زور قلعه نویی بازهم به یحیی نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس گل گهر را شکست داد، زور قلعه نویی بازهم به یحیی نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید