پیشرفت 6 پروژه روی دور تند

به گزارش مجله آیرخ، 6پروژه عمرانی با هدف ارتقای خدمات مدیریت شهری در منطقه 15 در حال اجراست.

پیشرفت 6 پروژه روی دور تند

به گزارش خبرنگاران، معاون فنی و عمران شهردار منطقه 15 با بیان اینکه اجرای این پروژه ها ارتقای کیفیت زندگی و رضایت و رفاه شهروندان را به همراه خواهد داشت، گفت: ساخت مسیر دسترسی بزرگراه امام رضا(ع) ،حدفاصل بزرگراه شهید نجفی رستگار، با اجرای 21هزار مترمکعب خاکبرداری، 2 هزار متر طول جدول بندی، 900مترمربع بتن ریزی پیاده رو، ساخت 40متر طول دیوار حائل بتنی و تهیه و پخش 3 هزار و 600 مترمربع آسفالت که به پیشرفت 90درصدی رسیده یکی از این پروژه ها محسوب می گردد.

علی روحانی درباره پروژه های مهم منطقه اضافه کرد: ساخت رمپ و لوپ بزرگراه شهید نجفی رستگار به شهرک رضویه نیز با هدف ایجاد دسترسی مناسب ساکنان محله رضویه به بزرگراه با اجرای رمپ و لوپ به طول 600متر و عرض 6متر با پیشرفت 45درصدی و ساماندهی و توسعه معابر حاشیه بزرگراه امام رضا(ع) با ترمیم، بهسازی و نوسازی نهر و جوی ها، اجرای زیرسازی، بتن ریزی و بازسازی جوی رفیوژ میانی، ایجاد مسیر ارتباطی کندرو بزرگراه امام رضا(ع) به دسترسی جنوبی، قبل از گردنه تنباکویی و بعلاوه تراش و روکش آسفالت کندرو، قبل از کمپ افاغنه، از دیگر پروژه های اجرایی منطقه است.

معاون فنی و عمران شهردار منطقه 15 درباره ساخت، توسعه و مناسب سازی بوستان مسگرآباد گفت: با اجرای تراش و روکش آسفالت معابر جاده نظامی به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع، ساخت سردر ورودی تفرجگاه، جدول کشی ورودی تفرجگاه نرجس خاتون به متراژ 280متر طول به پیشرفت 48درصدی رسیده است. تا به امروز یک و نیم کیلومتر از روشنایی بزرگراه های شهید نجفی رستگار و امام رضا(ع) تأمین شده و مابقی نیز در دستور کار واقع شده است. ساخت کلانتری محله اتابک در 5 طبقه با اسکلت نیز دیگر پروژه در حال اجراست.

اجرای 48پروژه توسعه محله ای در نواحی هفتگانه شامل اجرای تراش و روکش آسفالت، بهسازی و نوسازی نهر و پیاده روسازی و ... از دیگر طرح های در دست اجرای این منطقه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2340

به "پیشرفت 6 پروژه روی دور تند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 6 پروژه روی دور تند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید