پیگیری فعالیت عمرانی دانشگاه شریف در روزهای خلوت ناشی از کرونا

به گزارش مجله آیرخ، معاون اداری و اقتصادی دانشگاه شریف از تداوم فعالیت عمرانی دانشگاه در روزهای خلوت دانشگاه اطلاع داد.

پیگیری فعالیت عمرانی دانشگاه شریف در روزهای خلوت ناشی از کرونا

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، فرشاد فاطمی معاون اداری و اقتصادی دانشگاه شریف بیان این مطلب به مهمترین فعالیت عمرانی دانشگاه شریف در ایام خلوتی دانشگاه اشاره نمود و گفت: ساختمان جدید آموزش و دانشکده مکانیک در سه ماهه اول 99 افتتاح می گردد و پارکینگ طبقاتی شمال دانشگاه هم ظرف یک تا یک سال و نیم آینده به بهره برداری می رسد تا به یاری آن از ترددها و پارک کردن های غیرضروری خودروها در دانشگاه جلوگیری شده و فضای دانشگاه به معنای واقعی کلمه انسان محور گردد.

وی همچنین از انتها نرده کشی دیوار غربی دانشگاه شریف اطلاع داد و اضافه کرد: این نرده کشی قبل از حضور فیزیکی دانشجویان به انتها می رسد.

به گفته فاطمی، سرعت پیش روی پروژه های عمرانی از سطح انتظار دانشگاه پایین تر است اما با وجود محدودیت های بودجه ای و شیوع کرونا خوب پیش می رود.

فاطمی در مورد هزینه بودجه دانشگاه نیز گفت: این بودجه به صورت ابلاغ اعتبار در دانشگاه هزینه می گردد و در محل دیگر نمی توان آن را مصرف کرد، معمولا پول ها به موقع نمی رسد و بی نظمی وجود دارد و به همین خاطر برنامه ریزی سخت است، هزینه هایی مثل ضدعفونی دانشگاه یا شیفت های اضافی نیروهای خدماتی برای ضدغفونی نیز در این مدت اضافه شده است.

ا نتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1019

به "پیگیری فعالیت عمرانی دانشگاه شریف در روزهای خلوت ناشی از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری فعالیت عمرانی دانشگاه شریف در روزهای خلوت ناشی از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید