اجازه عوام فریبی نمی دهم، مقصر باخت خودم هستم

به گزارش مجله آیرخ، ناصر شهنازی پس از شکست تیمش مقابل تیم شهداب یزد در جمع خبرنگاران گفت: شروع بدی در بازی داشتیمف وقتی دو ست را واگذار می کنیم برگشت به بازی کار سختی است. در ست پنج نیز دو امتیاز پیش بودیم اما باختیم. زمانیکه تیم مغلوب می شود یعنی سرمربی مقصر است. اگر در امتیازهای حساس تصمیم های بهتری می گرفتم پیروز بازی می شدیم. این شکست تجربه خبی برایم شد تا در شرایط حساس بهترین تصمیم را بگیرم.

اجازه عوام فریبی نمی دهم، مقصر باخت خودم هستم

وی درباره داوری گفت: داوری عالی بود اما ما نباید انسانیت را زیر پا بگذاریم چون در شان انسانیت نیست چنین رفتارهایی. آرامش در زندگی برای من مهم تر است و اینکه از لحظه به لحظه زندگی و بازی لذت ببرم. به کار بردن برخی الفاظ اصلا کار خوبی نیست با اینگه حرمت بزرگ تر حفظ نشود! افرادی هستند که تظاهر به خوبی می کنند! باید درون و بیرون آدما شبیه به هم باشد. انسان باید به مفهوم انسانیت توجه کند.

شهنازی اضافه کرد: بازی را واگذار کردیم و حال باید تفکرات خود را روی هم بریزیم تا در آینده بهتر شویم. در طول بازی اتفاقاتی رخ داد که رد شان یک مربی نیست. من اصلا برای باخت ناراحت نیستم و تماشا کردیم که آرامش خود را حفظ کردم جون آرامش تیم برای من مهم تر است اما مربی رقیب اتفاقاتی رقم زد که درست نبود. این برد و باخخت ها در ورزش زیاد است امیدوارم این اتفاقات تلنگری باشد تا بهتر شویم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که چرا به بازیکنان خود در پایان بازی اجازه دست دادن به حریف را ندادی گفت: نمی گذارم عوام فریبی کنند! انها به شعور تماشاگر، والیبال و زمین والیبال توهین کردند و سپس با دست دادن اخر بازی می خواهند عوام فریبی کنند.از این حرکات ناراحت می شوم و به همین دلیل اجازه ندادم دست بدهند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 695

به "اجازه عوام فریبی نمی دهم، مقصر باخت خودم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه عوام فریبی نمی دهم، مقصر باخت خودم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید