ادای احترام به میناوند در اختتامیه مسابقات بین المللی تنیس جوانان

به گزارش مجله آیرخ، اختتامیه مسابقات بین المللی تنیس جوانان با 25 ثانیه سکوت به احترام درگذشت مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال کشورمان برگزار گردید.

ادای احترام به میناوند در اختتامیه مسابقات بین المللی تنیس جوانان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی تنیس جوانان با حضور مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جزیره کیش برگزار گردید.

در ابتدا 25 ثانیه سکوت به احترام درگذشت مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران اعلام شد. داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس گزارشی از مسابقات اظهار داشت و گفت: فدراسیون تنیس در میان تمام فدراسیون های ورزشی توانست مسابقات بین المللی را در کیش برگزار کند. این مسابقات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در شان خانواده تنیس برگزار و سبب افزایش کیفیت سطح عملکرد بازیکنان خواهد شد.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز با تشکر از مسئولان برگزاری مسابقات و گفت: این مسابقات نخستین رویداد بعد از شیوع ویروس کرونا برگزار گردید و مورد استقبال نهاده شد و نویدبخش توسعه تنیس ایران است.

وی اضافه نمود: اگر فدراسیون تنیس روی ورزشکاران این رده سنی سرمایه گذاری کند می توانیم در رده سنی بزرگسالان شاهد ارتقاء این رشته باشیم. ضعف هایی در این رشته شاهد بودیم که با برگزاری مسابقاتی شبیه جام حذفی می توانیم نتایج خوبی کسب نموده و به پیشرفت این رشته یاری گردد.

در سرانجام مراسم اهداء مدال نفرات اول تا سوم انجام شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1662

به "ادای احترام به میناوند در اختتامیه مسابقات بین المللی تنیس جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادای احترام به میناوند در اختتامیه مسابقات بین المللی تنیس جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید