اسامی برندگان اولین دوره مزایده خودروهای خارجی رسوبی

به گزارش مجله آیرخ، اسامی برندگان و قیمت های پیشنهادی دور نخست مزایده خودروهای خارجی رسوبی در روز 16 مهر ماه در سامانه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام شد.

اسامی برندگان اولین دوره مزایده خودروهای خارجی رسوبی

بر اساس اعلام روابط عمومی سایت سازمان اموال تملیکی، بیش از 13 هزار نفر در مزایده 1062 دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی فوق العاده شرکت کردند و در مجموع 965 خودرو به ارزش 2813 میلیارد تومان در این مزایده به فروش رفت.

فرایند مزایده مشخص تکلیف 1062 دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه آغاز شد و تا امروز نیمی از متقاضیان ضمانت نامه بانکی به ادارات کل اجرایی استان ها ارایه داده اند.

1260 ضمانت نامه نیز به دلیل نرسیدن اصل ضمانت نامه و یا مغایرت های اسنادی و اطلاعاتی باطل شدند. میانه رشد قیمت های پیشنهادی در این مزایده 85 درصد بود.

دریافت اطلاعات مزایده در سامانه ستاد الکترونیک دولت

تعداد افراد نهایی شرکت کننده را 12 هزار و 71 نفر است و متقاضیان و برندگان نهایی می توانند جزئیات و اطلاعات مربوط به این مزایده را از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت (ستاد) دریافت کنند.

برندگان مزایده با مراجعه به این سایت و انتخاب گزینه لیست برندگان مزایده های اموال منقول در قسمت لیست برندگان باید نوع فروش را مزایده و شماره فروش را 565 انتخاب کنند.

  • استان هایی که در بخش لیست استان نمایش داده می شود شامل تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، مازندران، گیلان، هرمزگان، بوشهر و قم است.
  • اگر قیمت پیشنهادی نفر اول و دوم یک خودرو صفر باشد به معنای انصراف افراد از پیشنهادشان است و به این معنی است که خودروی مذکور دوباره به مزایده می رود.
  • اگر فردی که بالاترین پیشنهاد قیمتی را مطرح کرده و برنده نخست است در زمان مشخص شده مبلغ را واریز نکند، نفر دوم برنده مزایده می شود و اگر این فرد هم در زمان مشخص شده مبلغ را واریز نکند، خودرو از مزایده خارج شده و دوباره به مزایده می رود.
  • در دور نخست مزایده خودروهای خارجی رسوبی 62 دستگاه لکسوس، 40 دستگاه پورشه ماکان، 182 دستگاه کیا، 152 دستگاه بی ام و، 8 دستگاه بنز، 459 دستگاه هیوندا، 154 دستگاه تویوتا، یک دستگاه ولوو، 3 دستگاه پورشه باکستر و یک دستگاه بی نام به مزایده گذاشته شدند و در نهایت 9 دستگاه فاقد پیشنهاد بودند.
  • 58 دستگاه به دلیل مغایرت در مشخصات از مزایده خارج شد و 17 دستگاه خودرو نیز به فروش نرفت.

به همین دلیل مزایده دیگری از سوی سازمان اموال تملیکی برگزار خواهد شد که جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

آگهی های انواع خودرو را در خبرنگاران ببینید

***

اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2327

به "اسامی برندگان اولین دوره مزایده خودروهای خارجی رسوبی" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسامی برندگان اولین دوره مزایده خودروهای خارجی رسوبی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی برندگان اولین دوره مزایده خودروهای خارجی رسوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید