الهلال قدرتمند است اما پرسپولیس بهترین تیم آسیا است

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری با توجه به پشت سر گذاشتن تست پزشکی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ایفمارک گفت: امیدوارم بتوانیم خود را برای فصل فوق العاده دیگری آماده کنیم.

الهلال قدرتمند است اما پرسپولیس بهترین تیم آسیا است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم برای دیدار با الهلال عربستان تاکید کرد: با وجود تمام کمبودها سعی کرده ایم بیشتر از اینکه صحبت کنیم تلاش کرده و حرف های خودمان را در زمین بزنیم. می خواهیم تا بازی با الهلال در اوج باشیم.

وی درباره مسائل پرسپولیس در تعطیلی بین فصل لیگ برتر فوتبال افزود: تنها نکته ای که داریم عدم برگزاری بازی و نداشتن ریتم مسابقات است. خیلی خوب است یک تیم هر هفت مسابقه داشته باشد. شرایط حریف عربستانی نسبت به م فرق دارد. با این حال باعث نمی شود دست از تلاش برداریم و بازیخ وب و قوی نکنیم. نهایت توان خود را می کنیم تا به پیروزی برسیم.

مطهری درباره عدم برگزاری سوپرجام قبل از شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر یادآور شد: هرچه بازی محبت آمیز هم داشته باشیم شرایط دیدار رسمی را ندارد. همیشه همکاری با تیم ملی اولویت ما بوده است اما دوست داریم در کنار هم باشیم و فدراسیون هم در کنار باشگاه ها باشد.

او در انتها اعلام نمود: در فضای مجازی حرف از ضعیف بودن الهلال می شود اما به نظرم آنها تیم خیلی خوبی هستند. مردم فقط بازی این تیم با استقلال را دیده اند اما این تیم قبل و بعد از آن هم بازی داشته است و واقعا توانمند هستند. الهلال تیم قابل احترامی است اما ما هم پرسپولیس یعنی بهترین تیم آسیا هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2014

به "الهلال قدرتمند است اما پرسپولیس بهترین تیم آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهلال قدرتمند است اما پرسپولیس بهترین تیم آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید