اپل در حال آزمایش چند مدل آیفون تاشو است

به گزارش مجله آیرخ، یکی از افشاگران مشهور به تازگی اعلام نموده که اپل در حال آزمایش چندین مدل آیفون تاشو است اما از آنجایی که مدیران این شرکت همچنان بابت محدودیت های فناوری نمایشگر تاشو و این بازار نگرانی هایی دارند، چنین محصولی در آینده نزدیک راهی بازار نخواهد شد. اپل از جمله شرکت هایی است که همیشه صبر می نماید تکنولوژی های مختلف به بلوغ برسند و سپس به بهره گیری از آن ها روی می آورد. به نظر می رسد مدیران اپل می خواهند ببینند آیا محبوبیت گوشی های تاشو در سال های آینده افزایش پیدا می نماید یا اینکه در نهایت فراموش می شوند.

اپل در حال آزمایش چند مدل آیفون تاشو است

قبل از عرضه آیفون تاشو، این شرکت می خواهد مطمئن شود که چنین محصولی پسرفت از فرم فعلی آیفون نباشد. در حال حاضر نگرانی های زیادی در خصوص طول عمر و کیفیت نمایشگرهای تاشو وجود دارد. با وجود این گفته ها، بعضی شایعات از احتمال عرضه اولین آیفون تاشو در سال 2023 خبر می دهند.

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در یکی از گزارش های خود نوشته که آیفون تاشو از نمایشگر 8 اینچی بهره می برد و در سال 2023 به دست کاربران می رسد. یکی دیگر از افشاگران هم مدتی قبل بیان کرد که اگرچه احتمال عرضه این محصول در سال 2023 وجود دارد، ولی به احتمال زیاد در سال 2024 شاهد معرفی آن خواهیم بود.

سابقه شایعه های مربوط به آیفون تاشو به سال 2016 برمی شود و در این زمینه طی سال های گذشته گزارش های متعددی منتشر شده است. در حال حاضر سامسونگ مهم ترین سازنده پنل های تاشو است و گفته می شود نمونه های زیادی از این نمایشگرها را در اختیار اپل قرار داده تا این شرکت بتواند ایده های خود را در این حوزه آزمایش کند.

در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی است که گوشی های تاشوی خود را به طور گسترده راهی بازارهای جهانی می نماید و در نتیجه طبیعی است که بخش بزرگی از این بازار در دستان سامسونگ واقع شده است. از سوی دیگر اگرچه طی سال های گذشته کیفیت این نوع گوشی ها تا حد زیادی بهتر شده اند، اما همچنان نگرانی های مربوط به دوام و کیفیت ساخت آن ها وجود دارد. با توجه به اینکه در سال 2022 شمار گوشی های تاشو به طور قابل توجهی افزایش پیدا می نماید، باید ببینیم شرکت های مختلف برای حل این مسائل چه رویکردهایی را اتخاذ می نمایند و آیا بالاخره قیمت این نوع گوشی ها به طور قابل توجهی کاهش پیدا می نماید یا نه.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2134

به "اپل در حال آزمایش چند مدل آیفون تاشو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در حال آزمایش چند مدل آیفون تاشو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید