طراحی سایت: ایرانسل از 460 سایت 5G در سراسر کشور رونمایی کرد؛ شروع رسمی اینترنت 5G برای عموم مردم

به گزارش مجله آیرخ، همان طور که پیش تر گزارش هایی مبنی بر راه اندازی سایت های 5G در شهرهای مختلف به وسیله ایرانسل به طور غیررسمی شنیده می شد؛ اکنون ایرانسل رسما اظهار داشت همزمان 460 سایت 5G در سراسر کشور راه اندازی نموده است.

طراحی سایت: ایرانسل از 460 سایت 5G در سراسر کشور رونمایی کرد؛ شروع رسمی اینترنت 5G برای عموم مردم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ایرانسل با رونمایی از پروژه بزرگ توسعه 5G فراگیر در کشور، اطلاع داد: طی روزهای اخیر، 92 مورد از این 460 سایت، در استان های مختلف کشور، نصب شده و نصب سایر سایت ها نیز، با سرعت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ایرانسل در خبر خود آورده است:

بر این اساس، علاوه بر 9 سایت نسل پنج قبلی ایرانسل که طی سال های 1399 و 1400 به بهره برداری رسیده بود، طی پروژۀ توسعۀ فراگیر 5G در کشور، تا به امروز 92 سایت تازه در سراسر ایران راه اندازی شده که در استان تهران 33 سایت نسل پنج، خوزستان 19 سایت، البرز 10 سایت، فارس 8 سایت، آذربایجان شرقی 4 سایت، گیلان 4 سایت، خراسان رضوی 3 سایت، سیستان و بلوچستان 3 سایت، مازندران 3 سایت، هرمزگان 3 سایت، آذربایجان غربی یک سایت و گلستان یک سایت 5G ایرانسل نصب و اجرا شده و فعالیت ها برای راه اندازی بقیۀ سایت های نسل پنج ایرانسل در 12 استان فوق و نیز در 19 استان به جای مانده از مجموع 460 سایت برنامه ریزی شده، به سرعت در حال اجرا است.

ایرانسل می گوید فعلا می توان از این سایت های فایوجی به صورت حداقلی و هات اسپات استفاده کرد ولی به زودی و با صدور مجوز فرکانس رادیویی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اتصال به این سایت ها با سرویس های فایوجی این اپراتور میسر خواهد شد. منظور ایرانسل در اینجا، اتصال فعلا به وسیله وای فای است یا بعضی باندهای رادیویی 4G که سرعت حداقلی می دهند.

خبر مهم دیگر ایرانسل این است که توسعه را در دستور کار خود قرار داده است و می خواهد با این فناوری، مراکز تجاری، فضاهای بسته و مراکز اداری و شلوغ و پرجمعیت را اینترنت 5G با سرعت بالاتری بدهد. امواج میلی متری سرعت چندین برابر امواج زیر 6 گیگاهرتز دارند و در سراسر جهان برای نقاط پرجمعیت و متراکم استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی 460 سایت 5G ایرانسل در سراسر کشور به معنای دسترسی رسمی عموم مردم به فناوری 5G است و می تواند یک جهش بزرگ در اینترنت موبایل کشور باشد.

ایرانسل، اولین سایت 5G خود را روز اول مرداد ماه 1399 راه اندازی کرد و پس از آن چندین سایت در نقاط مختلف تهران و شهرهای دیگر افتتاح نمود ولی اینک شاهد رونمایی همزمان از ده ها سایت 5G ایرانسل هستیم. ایرانسل روی اینترنت 5G پیروز به ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

ایرانسل می گوید همزمان با توسعه شبکه 5G خود، مطالعات روی نسل ششم تلفن همراه یا 6G را نیز شروع نموده است.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2267

به "طراحی سایت: ایرانسل از 460 سایت 5G در سراسر کشور رونمایی کرد؛ شروع رسمی اینترنت 5G برای عموم مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ایرانسل از 460 سایت 5G در سراسر کشور رونمایی کرد؛ شروع رسمی اینترنت 5G برای عموم مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید