آنالیز مسائل و مسائل گردشگری شهرستان گالیکش

به گزارش مجله آیرخ، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، آنالیز مسائل و مسائل گردشگری شهرستان گالیکش صورت پذیرفت.

آنالیز مسائل و مسائل گردشگری شهرستان گالیکش

علی جوان در جلسه آنالیز مسائل و مسائل گردشگری شهرستان که با حضور رحمان فرمانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان مسئولان شهرستانی برگزار گردید، گفت: شهرستان گالیکش با توجه به برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، در حوزه گردشگری بسیار مغفول مانده است.

فرماندار شهرستان گالیکش اظهار داشت: توسعه و ایجاد بومگردی های تازه در دستور کار است و حتما از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

او افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه صنایع دستی شهرستان گالیکش وجود دارد که باید با ایجاد پروژه های مرتبط با این حوزه نظیر خانه های صنایع دستی برای ساماندهی و بهره برداری از این ظرفیت کوشش کنیم.

جوان اعلام کرد: تنها موضوعی که می تواند رشد و توسعه شهرستان را با سرمایه گذاری و در بازه زمانی مناسب محقق سازد توجه و توسعه صنعت گردشگری است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان نیز در ادامه این جلسه گفت: شهرستان گالیکش به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای پتانسیل های بسیاری در حوزه گردشگری است و از این رو یاری و تعامل دستگاه های اجرایی در حوزه گردشگری می تواند توسعه این بخش را فراهم کند.

فرمانی اظهار داشت: حتما در ایجاد زیرساخت های مناسب و تخصصی در حوزه گردشگری شهرستان با نظر فرمانداری برنامه ریزی خواهیم کرد.

او در ادامه گفت: توجه و سوق دادن سرمایه گذاران به حوزه گردشگری بسیار مهم است و باید فرآیند صدور مجوزها و حمایت از سرمایه گذاران با رعایت قانون در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان در انتها گفت: در بحث تسهیلات و حمایت از سرمایه گذاران به این شهرستان نگاه ویژه خواهیم داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2298

به "آنالیز مسائل و مسائل گردشگری شهرستان گالیکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل و مسائل گردشگری شهرستان گالیکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید