تور ارمنستان ارزان: برترین زمان سفر به ارمنستان ، مدت اعتبار پاسپورت برای سفر به ارمنستان

به گزارش مجله آیرخ، اگر در وقت نامناسب به برترین مقصد جهان هم سفر کنید نمی توانید لذتی را که باید ببرید! پس اطلاع از شرایط آب و هوایی از مهمترین مواردی ست که باید درباره آن اطلاعات کافی را داشته باشید. با این وصف با آنالیز برترین زمان سفر به ارمنستان موافق هستید؟ اینکه سفر در کدام فصل ارزان تر است؟ هزینه کلی سفر به ارمنستان چقدر است یا تفریحات این مقصد کدام ها هستند؟ مطالبی هستند که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

تور ارمنستان ارزان: برترین زمان سفر به ارمنستان ، مدت اعتبار پاسپورت برای سفر به ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

با توجه به طوفانی که ویروس کرونا در دنیای گردشگری به پا نموده است انتخاب های محدودی را برای سفرهای خارجی در و سایر ایام پیش رو داریم. خوشبختانه ارمنستان از دیرباز مقصد محبوب گردشگران ایرانی بوده و همچنان نیز پذیرای ایرانیان در ایام مختلف سال می باشد؛ اما برای داشتن سفری عالی و بی نقص به ارمنستان ضروری است که اطلاعات کلی شامل برترین زمان سفر به ارمنستان و جاهای دیدنی آن داشته باشیم.

ارزانترین زمان سفر به ارمنستان

ارمنستان از نظر شرایط آب و هوایی بسیار شبیه به ایران است. این کشور بهار و تابستان های ملایم و پاییز و زمستان های نسبتاً بارانی و برفی دارد. با این توصیف پر واضح است که ایام نوروز، فصل بهار و تابستان فصل پیک سفر به ارمنستان بوده و طبیعا قیمت تورهای این راستا کمی گرانتر از سایر فصل های سال است. پس اگر می خواهید سفری ارزان در آب و هوای عالی به ارمنستان داشته باشید اوایل فصل پاییز و اواخر تابستان را می توان برترین زمان سفر به ارمنستان دانست.

هزینه سفر به ارمنستان

هزینه سفر به ارمنستان به نسبت سایر مقاصد خارجی ارزان تر است در واقع را می توان از ارزان ترین تورهای خارجی دانست. بلیط هواپیما، هزینه هتل و بیمه مسافرتی هزینه های قبل از سفر و هزینه سرگرمیات، خورد و خوراک و حمل و نقل از هزینه های حین اقامت در ارمنستان هستند. قیمت بلیط هواپیما به مقصد ایروان از 6 میلیون تومان آغاز شده و بسته به ایام پیک، نوع پرواز و مورد دیگر افزایش پیدا می نماید. هزینه 3 شب اقامت در هتل 3 ستاره ایروان بری هر نفر حدود 3500 تومان است. در مجموع می توان قیمت تور ارمنستان را حدود 9 میلیون و 700 هزار تومان تخمین زد.

جاهای دیدنی ارمنستان

ارمنستان علاوه بر طبیعت بسیار زیبا بناهای تاریخی ارزشمند و جذابی را در خود دارد. بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور در شهر ایروان قرار دارند اما با سفری یکروزه به اطراف ایروان نیز می توان از گردش در طبیعت خارق العاده این کشور نیز لذت برد. از جاذبه های گردشگری ایروان می توان به کلیسای جامع ایروان، میدان جمهوری، معبد گارنی، قلعه آمبرد، پارک عشاق، کلیسای سنت گرگوری و دریاچه سوان اشاره نمود. در خارج از ایروان نیز دو شهر گوریس و اشترک سورپرایزهای ویژه ای را برای گردشگران دارند.

سرگرمیات مجردی ارمنستان

سفر به ارمنستان فقط و فقط ویژه مجردها نیست بلکه این مقصد سرگرمیات بسیاری را برای سفرهای خانوادگی نیز دارد؛ اما اگر تصمیم دارید مجردی به ارمنستان سفر نموده و آدرنالین خونتان را حسابی بالا ببرید چند پیشنهاد ویژه برایتان داریم. تجربه زیپ لاین در میان کوه های ارمنستان، بالن سواری در حالی که مراتع سرسبز ارمنستان ر زیر پای خود دارید، کمپ زدن در میان دشت های پر گل به ویژه در فصل بهار و ماهیگیری در کنار دریاچه سوان از سرگرمیات مجردی در تور ارمنستان هستند.

جاهای دینی و مراکز خرید ارمنستان

خرید کردن بخش جدایی ناپذیر هر سفر به شمار می آید. مراکز خرید ایروان نیز با داشتن برندهای معتبر دنیای بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته اند. از این رو شما می توانید یک روز از سفر خود را به گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان اختصاص دهید. ایروان مال با داشتن برندهای مطرحی مانند زارا، منگو و گوچی، مرکز خرید و سرگرمیی دالما گاردن، مرکز خرید ریو مال با برندهای معروف روسی و مرکز خرید مترونوم از معروف ترین مراکز خرید در شهر ایروان هستند.

سرگرمیات شبانه ارمنستان

اگر اهل شب گردی هستید، در سفر به ارمنستان می توانید حسابی سرگرمی کنید و خوش بگذرانید. با تاریک شدن هوا اطراف میدان جمهوری حال و هوایی دیگر پیدا می نماید. گروه های موسیقی با نواختن انواع موسیقی های ارمنی و غیره غوغا به راه انداخته و می توانند ساعت ها شما را سرگرم نمایند. رستوران ها و کافه ها نیز تا پاسی از شب مشغول به فعالیت بوده و آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

جشنواره های بهاری ارمنستان

با آغاز فصل بهار، جشن و شاد نیز در ارمنستان به راه می افتند. بیشتر فستیوال های معروف ارمنستان در این فصل برگزار می شوند. جشن ناواسارد که به مناسبت حضور خدایان بر روی زمین برگزار می گردد، جشنواره موسیقی جاز با حضور معروف ترین هنرمندان دنیا، جشنواره دلمه به عنوان یکی از غذاهای محلی و جشن توت از معروف ترین فستیوال های بهاره در ارمنستان به شمار می فرایند. فصل برگزاری فستیوال ها را می توان برترین زمان سفر به ارمنستان دانست.

فصل حراج در ارمنستان

فصل حراجی ها برترین زمان سفر به ارمنستان به شمار می رود چرا که در این زمان می توان معروف ترین برندهای دنیای ا با قیمت های باورنکردنی خریداری کرد. ایام کریسمس یکی از بزرگترین حراجی ها در ارمنستان برگزار می گردد. در این حراجی اجناس بیش از 50 درصد تخفیف خورده و می توان خریدی ارزان را انجام داد. علاوه بر کریسمس، جشنواره خرید تابستانی از دیگر فصل های حراجی در ارمنستان به شمار می رود.

سوغات ارمنستان؛ چه چیزی برای دوستان و خانواده بخریم؟

سفر بدون سوغاتی مثل خواستگاری بدون گل است! ارمنستان به عنوان سرزمینی با قدمت تاریخ و مردمان هنرمند صنایع دستی بسپار زیبا دارد که جان می دهند برای خرید سوغاتی. جواهرات سنتی ارمنی که با نشان های ملی تزیین شده اند، وسایل تزیینی با انار، فرش و گلیم، میوه خشک شده و انواع ترشی جات از معروف ترین سوغاتی های ارمنستان هستند.

بیشتر بخوانید …

لذیذترین دسرهای ارمنی که در سفر به ارمنستان باید بچشید

ارمنستان در تابستان؛ یک تیر و چند نشان

برترین زمان سفر به ارمنستان چه فصلی است؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2069

به "تور ارمنستان ارزان: برترین زمان سفر به ارمنستان ، مدت اعتبار پاسپورت برای سفر به ارمنستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارمنستان ارزان: برترین زمان سفر به ارمنستان ، مدت اعتبار پاسپورت برای سفر به ارمنستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: برترین زمان سفر به ارمنستان ، مدت اعتبار پاسپورت برای سفر به ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید