توصیه توریست آمریکایی پس از سفر به 197 کشور دنیا

به گزارش مجله آیرخ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توصیه گردشگر آمریکایی پس از سفر به 197 کشور دنیا مطرح شد.

توصیه توریست آمریکایی پس از سفر به 197 کشور دنیا

درو بینسکی (Drew Binsky) با نام اصلی درو گلدبرگ متولد شهر دالاس در استان تگزاس آمریکا است که بلاگر شناخته شده ای در زمینه سفر است. ویدئوهای سفرهای بینسکی که از سال 2012 در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده تا پنج میلیارد بازدید داشته است. او بتازگی به جزایر جنوبی ایران (قشم و هرمز)، نوار ساحلی خلیج فارس و جنوب استان سیستان و بلوچستان سفر نموده و با به اشتراک گذاشتن روایت هایی از ایران، سفرش را در جملاتی کوتاه این چنین توصیف نموده است: ایران بیش از هر کشوری در جهان غلط تصور می گردد. باید با چشم خودتان ببینید تا باور کنید. خیلی خیلی توصیه می کنم ایران را به لیست کشورهای مورد علاقه تان اضافه کنید. از اینجا بهتر نمی گردد.

بینسکی در رسانه های اجتماعی نه تنها زیبایی های ناشناخته و کمتر دیده شده از ایران را به تصویر کشیده که به کمبود اقامتگاه و رستوران بویژه در شهرهای جنوبی و نوار ساحلی خلیج فارس، خدمات ضعیف اقامتگاه ها و شرایط بد سرویس های بهداشتی و البته تحریم و تورم در ایران پرداخته است.

او که قبلا در سال 2016 سفری دوهفته ای همراه گروهی از گردشگران را به ایران تجربه نموده بود، این بار با همراهی یک راهنمای گردشگری به جنوب و جنوب شرق ایران سفر نموده و به شدت تحت تاثیر این منطقه قرار گرفته و درباره جنوب سیستان و بلوچستان گفته است: واقعا این منطقه (سیستان و بلوچستان) را دوست دارم، فرهنگ دست نخورده و بکری دارد و مردم اصیل و صادق هستند. در خیابانها رنگ و زندگی را می بینید و غذا بسیار لذیذ است.

بینکسی که به 197 کشور سفر نموده است، ایران را در لیست کشورهای محبوب خود قرار داده و با اشاره به فرهنگ و شیوه زندگی مردم در جنوب ایران نیز گفته است: این (اصالت فرهنگ و مردم) همان دلیلی است که خاورمیانه را همواره دوست داشته ام.

این گردشگر و ماجراجوی آمریکایی نخستین بار در سال 1396 به ایران و شهرهای تهران، اصفهان، یزد، شیراز و کرمان سفر نموده بود و بعد در گزارشی با عنوان ایران آنگونه که فکر می کنید نیست! درباره تجربه سفرش به ایران گفته بود: بسیار شگفت زده شدم از اینکه ایران شبیه به آنچه فکر میکردم نیست. برخلاف عقیده عمومی، ایران بی نهایت امن است و مردمی مهمان نواز دارد که پیش از این هرگز مثل آن ندیده بودم. آنها (مردم) تازمانی که مطمئن شوند شرایطم مناسب است و در امنیت هستم همراهی میکردند. واقعا نمی خواهم شما را فریب دهم. تمام چیزهایی که گفتم 100 درصد واقعیت است.

باور بسیاری از آمریکایی ها بر این است که نمی توانند به ایران سفر نمایند و در صورت سفر نیز با خطراتی روبرو خواهند شد، بینسکی وقتی در سال 2016 ویزای ایران را گرفت، در ویدئویی با این عنوان که آیا تا به حال فکر نموده اید چگونه می توانید به عنوان آمریکایی از ایران تماشا کنید؟ اختصاصا به این موضوع پرداخت. او یادآوری می نماید که تنها راه برای آمریکایی ها برای گرفتن ویزا سفر به وسیله آژانس مسافرتی در ایران است. او بعلاوه پس از سفر نخستش به ایران گفت: ما [آمریکایی ها] وقتی به ایران فکر می کنیم به احتمال زیاد با افکار منفی روبرو می شویم، اما درباره 80 میلیون مردم محلی که در سراسر این کشور زندگی می نمایند و تاریخی دارد، چه می گویید؟ هسته اصلی ایران این است: مهمان نوازی و تاریخ.

این گردشگر آمریکایی علاوه بر اینکه به 197 کشور سفر نموده است، دارای دو رکورد جهانی گینس برای بیشترین بازدید از سایت های میراث جهانی یونسکو در 24 ساعت و سریع ترین زمان برای بستن چمدان است.

منبع: همگردی
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2256

به "توصیه توریست آمریکایی پس از سفر به 197 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه توریست آمریکایی پس از سفر به 197 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید