تیم های خوبی خواستار بازی با تیم ملی بودند، کار اسکوچیچ راحت است!

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

تیم های خوبی خواستار بازی با تیم ملی بودند، کار اسکوچیچ راحت است!

خورشیدی در مورد عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی گفت: تنها تیمی هستیم که در تمام گروه ها باید چهار بازی در مدت زمان کم انجام بدهیم. شما از دید خودتان درباره بازی تدارکاتی صحبت می کنید. تیم های خوبی تقاضای بازی محبت آمیز داشتند ولی دراگان اسکوچیچ به خاطر فشردگی بازی های تیم ملی در مرحله انتخابی و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان نیازی به بازی تدارکاتی نداشت.

وی اضافه کرد: اگر در مرحله انتخابی سه مسابقه داشتیم قطعا ملاقات تدارکاتی برگزار می کردیم. می توانستیم در فیفادی بازی کنیم و حتی مکاتباتی شده بود و تیم هایی حاضربودند بیایند ولی باید تابع برنامه سرمربی باشیم. سرمربی می گوید بازی تدارکاتی نمی خواهد و دلیلش منطقی است چون باید سه روز یک بار بازی کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه ملی پوشان از عدم برگزاری بازی تدارکاتی گلایه داشته اند، توضیح داد: اگر قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد، او را سرمربی تیم ملی می گذاشتند! سرمربی گفت بازی محبت آمیز نمی خواهد.

خورشیدی در واکنش به این سئوال که چرا سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر را یک هفته زودتر تعطیل نکرد تا زمان برای بازی تدارکاتی ایجاد گردد؟ گفت: سازمان لیگ با فدراسیون و اسکوچیچ هماهنگ بود و در جلسات صحبت شده است. این خودش حُسن است که بازیکنان در کوران مسابقه به تیم ملی آمده اند. این کار سرمربی را راحت می نماید.

به گفته خورشیدی، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 14 فردا جزیره کیش را به مقصد بحرین ترک می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1845

به "تیم های خوبی خواستار بازی با تیم ملی بودند، کار اسکوچیچ راحت است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های خوبی خواستار بازی با تیم ملی بودند، کار اسکوچیچ راحت است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید