جایگزین ارزان تر و جالب برای هتل ها

به گزارش مجله آیرخ، مکان تعطیلات انتخاب ما را مشخص می‌کند , محل اقامت واقعا می‌تواند تجربه نهایی را ایجاد کند . من دوست دارم دیگر مسافران مشتاق را به Airbnb - یک بازار اجتماعی معرفی کنم , که امکانات منحصر به فرد در سراسر جهان فراهم می‌کند . من نویسنده‌ای هستم که عاشق سفر هستم و اخیرا از این مکان استفاده کرده‌ام . خیلی از آن لذت بردم , که می‌خواستم دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم .

جایگزین ارزان تر و جالب برای هتل ها

Airbnb یک بازار آنلاین است و هزاران فرصت برای اقامت در یک آپارتمان خصوصی , خانه , قایق تفریحی و یا حتی یک قلعه ارائه می‌دهد . نه تنها هتل ارزان‌تر از یک هتل است - این خیلی هیجان‌انگیزتر است ! شما می‌توانید در یک مکان کاملا مبله و با تمام امکانات رفاهی و آشپزخانه زندگی کنید که در آن شما می‌توانید غذای خود را تهیه کنید . همچنین می‌توانید محلی برای ماندن در جایی در قلب رم و یا با دید به اقیانوس در لس‌آنجلس پیدا کنید .
در حالی که شما یک مکان را انتخاب می‌کنید , می‌توانید یک پیغام به میزبان بنویسید . میزبان دوستانه دلیل دیگری برای استفاده از Airbnb است - او شما را به گمرک محلی معرفی خواهد کرد و حتی ممکن است منطقه را به شما نشان دهد . با این حال , اگر می‌خواهید به تنهایی خودتان باشید , می‌توانید بمانید تا زمانی که میزبان خارج می‌شود , بنابراین شما می‌توانید همه جا را خودتان داشته باشید .
شما می‌توانید از طریق لینک مراجعه به AirBnb در اینجا ثبت‌نام کنید و 20 دلار برای اولین سفر خود بگیرید .
استفاده از Airbnb واقعا ساده است . تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقصد خود را روی Airbnb.com انتخاب کنید و موتور جستجو آن را با گزینه‌های مختلفی تامین خواهد کرد . اگر می‌توانید با میزبان ویژه‌ای تماس بگیرید , از او سوال کنید و یا هر سوالی که دارید , از او بپرسید . پرداخت‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شوند و بنابراین توسط سیاست‌ها محافظت می‌شوند . سیاست Refund مهمان یک بازپرداخت را تضمین می‌کند , اگر یک مسافر با هر مشکلی مواجه شود . اول با یک میزبان تماس بگیرید و سپس پول را ارسال کنید .
مزایا :
- hosts و guests از یک هتل ارزان‌قیمت تر و ارزان‌تر هستند , بنابراین Airbnb امنیت هر دو طرف را تضمین می‌کند , بنابراین Airbnb امنیت هر دو طرف را تضمین می‌کند - - مهمان ها در مکان‌های منحصر به فرد هستند , بر خلاف هتل‌ها که در حومه کسل‌کننده بنا شده‌اند ; - میزبان ممکن است به آداب و رسوم محلی معرفی شود .
معایب :
بعضی از rentals ممکن است به اندازه عکس‌ها خوب نباشند - بنابر این شما باید تمام پاسخ‌ها , مراجع و سوالات خود را به میزبان بنویسید .

انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 111

به "جایگزین ارزان تر و جالب برای هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین ارزان تر و جالب برای هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید