دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر

به گزارش مجله آیرخ، یکی از معروف ترین شرکت های خدمات پارکینگ شیکاگو، به تازگی دفتر جدید خود را تاسیس نموده. ویژگی های تاریخی و قدیمی این ساختمان مثل تراس بیرونی و جایی که قبلا فروشگاه صنایع دستی بوده در طول بازسازی دست نخورده باقی ماندند تا با دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر به فضایی ایده آل برای پرسنل جوان ولی باتجربه شرکت تبدیل نمایند.

دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در طراحی داخلی این فضای مفرح و کاربردی، به تاریخچه و قدمت ساختمان توجه بسیاری شده. ولی به وجهه ماندگار و رتبه این شرکت در بین بقیه شرکت های این صنعت لطمه نخورده. این شرکت، نرم افزاری طراحی نموده به افراد یاری می نماید در هر نقطه ای از شهر محلی برای پارک خودروی خود پیدا نمایند. وجود رنگ های روشن در دکوراسیون داخلی ساختمان، بازتابی از روحیه فعال و آمادگی شرکت در انجام این مسئولیت است.

آینده نگری و قوه تخیل این شرکت در تک تک نقاط ساختمان به چشم می خورد. به محض ورود با یک سالن پذیرش مرسوم و سنتی روبرو می شوید که در مجاورت یک سالن استراحت قرار گرفته است. سالن استراحت برای خوشامدگویی به ارباب رجوع و تشویق آن ها به تعامل اجتماعی است. جزئیات و ریزه کاری های حساب شده در این دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر کیفیت کلی طراحی این ساختمان را بالا می برند. به طور مثال در اتاق کنفرانس، یک کنج شیشه ای نوک تیز قرار گرفته است که از بیرون، داخل اتاق، و از داخل اتاق، کافه روبرو را به نمایش می گذارد.

این ساختمان از یک طبقه مخصوص آسانسور برخوردار است که تا قبل از این بازسازی بلااستفاده مانده بود. تیم طراحی تصمیم گرفت این فضا را به یک سالن عظیم و یکسره پر از میز کار تبدیل نموده و کفپوش ها را با طرح چالش برانگیز نعل اسبی در کنار هم بچینند. فضاهای عمومی و شلوغ مثل اتاق کنفرانس و کافه در جلوی ساختمان قرار دارند، و انتهای ساختمان که ساکت تر و دلبازتر است به فضاهای خصوصی تعلق دارد.

این دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر با بودجه محدودی اجرا شده. به همین خاطر طراحان مجبور شدند از ویژگی های منحصر به فردی استفاده نمایند که نهایتا یک فضای باکلاس و شیک ولی راحت به وجود بیاورد. خصوصیاتی مثل: لوستر سفارشی و جذابی که از حباب های متشکل از رشته های LED ساخته شده، مبلمان و چراغ هایی که رنگ روشن یا تند دارند، منسوجات انتزاعی و کفپوش های زاویه دار. تیم بازاریابی این شرکت تعدادی مبلمان و طرح گرافیکی پیدا نموده و خریداری کردند تا دکوراسیون این ساختمان تکمیل گردد. نتیجه همه این زحمات، تلفیقی است از روحیه و طراوت جوانی و بلوغ و پختگی، که بازتاب دهنده شخصیت و روحیات پرسنل شرکت است.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1113

به "دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی شرکت خدمات کامپیوتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید