راه اندازی دفاتر اطلاع رسانی گردشگری در پایانه های مرزی آذربایجان غربی

به گزارش مجله آیرخ، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی در حاشیه نمایشگاه بین المللی تهران ملاقات کرد و طرفین بر ضرورت راه اندازی دفاتر اطلاع رسانی گردشگری در پایانه های مرزی استان تاکید کردند.

راه اندازی دفاتر اطلاع رسانی گردشگری در پایانه های مرزی آذربایجان غربی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل این استان، با اعلام این مطلب اظهار کرد: آماده هرگونه همکاری در زمینه توسعه مراکز اطلاع رسانی در مناطق مرزی استان هستیم.

جباری با بیان این مطلب که به صورت میانگین روزانه تعداد 9هزار مسافر از مرزهای استان وارد کشور می شوند، گفت: مرزهای رازی خوی و تمرچین پیرانشهر از جمله مرزهای پرتردد استان هستند که باید در زمینه ایجاد مراکز اطلاع رسانی در اولویت برنامه کاری قرار بگیرند.

او اضافه کرد: به منظور پیگیری جدی این طرح، لازم است تا بازدید مشترکی با مسئولان شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی از مرزهای ترانزیتی استان انجام گردد.

او با بیان این مطلب که در این زمینه می توان از یاری انجمن های میراث فرهنگی نیز بهره مند شد، تاکید نمود: آماده ایم تا در این زمینه هرگونه یاری محتوایی و اقلام گردشگری از جمله بروشور، نقشه و... نیز در این زمینه داشته باشیم.

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی نیز در این ملاقات ضمن تاکید بر پیگیری جدی اصل موضوع، اظهار کرد: این شرکت به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور آماده است تا با ایجاد دفاتر اطلاع رسانی در نقاط مرزی از سردرگمی مسافران ورودی و همچنین جلوگیری از سوء استفاده دلالان از گردشگران ورودی نقاط مرزی جلوگیری کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 816

به "راه اندازی دفاتر اطلاع رسانی گردشگری در پایانه های مرزی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دفاتر اطلاع رسانی گردشگری در پایانه های مرزی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید