رونمایی سامسونگ از گلکسی های A53 و A33: موبایلی محبوب همه

به گزارش مجله آیرخ، سامسونگ الکترونیکس امروز گلکسی های A53 و A33 را معرفی کرد تا مجموعه کاملی از نوترین نوآوری های گلکسی را ارائه کند و تجربه ای جامع از تلفن همراه را با ارزش عالی ارائه دهد. سری نو گلکسی A مجهز به یک پردازنده کاملاً نو، همراه با دوربین هوش مصنوعی مخصوص گلکسی، صفحه نمایش گسترده و روان و عمر باتری دو روزه، امنیت فوق العاده، طراحی سازگار با محیط زیست، شیک و باریک است. به علاوه، هر دو دستگاه از ارتقای مداوم One UI و سیستم عامل اندروید و بروزرسانی های امنیتی طولانی پشتیبانی می نمایند تا اطمینان حاصل گردد که تجربه تلفن همراه کاربر همواره عالی است.

رونمایی سامسونگ از گلکسی های A53 و A33: موبایلی محبوب همه

تی ام رو، رئیس بخش تجربه موبایل سامسونگ در خصوص این گوشی ها می گوید: ما معتقدیم همه این شایستگی را دارند که تأثیر مثبت فناوری تلفن همراه بر زندگی شان را تجربه نمایند. با عرضه تازهترین نسخه سری گلکسی A، ما لذت بردن از تجربه تلفن همراه پیشرفته و نوآورانه گلکسی را بسیار آسان تر از همواره می کنیم.

عکاسی عالی در هر شرایطی

گلکسی A53 و گلکسیA33 ، چه در ایجاد محتوا و چه در به اشتراک گذاری آن با دوستان، تجربه یک دوربین پیشرفته و سطح بالا را ارائه می دهد که دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند و سرگرم نماینده سری گلکسی S است. سیستم دوربین چهارگانه گلکسیA53 دارای دوربین 64 مگاپیکسلی OIS با فناوری VDIS است که همواره عکس هایی واضح و ثابت می گیرد. علاوه بر آن یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی با رزولوشن بالا، سلفی های عالی و تجربه تماس ویدیویی واضحی را ارائه می دهد.

دوربین مبتکرانه سری گلکسی A با پردازنده تازه 5 نانومتری، هر تصویری را حتی در نور کم بسیار مجذوب کننده می نماید. حالت شب بهبود یافته به طور اتوماتیک تا 12 تصویر را همزمان ترکیب می نماید، بنابراین عکس ها در شب روشن تر هستند و نویز کمتری دارند. هنگام فیلم برداری در محیط های کم نور، نرخ فریم سری گلکسی A به طور اتوماتیک تنظیم می گردد تا ویدیوهای روشن و واضح بگیرد.

حالت پرتره بهبودیافته، با دوربین های دوگانه و هوش مصنوعی قدرتمند، عمق و خطوط سوژه را با دقت بیشتری ثبت می نماید. با حالت تفریح، می توان لحظات را با استفاده از فیلترها و جلوه های بامزه که اکنون با لنز Ultra-wide کار می نمایند، بهتر کرد. به علاوه، قابلیت ری مستر یا ارتقای کیفیت عکس ذخیره شده با ارائه تنظیمات روشنایی و وضوح ایده آل جان تازه ای به عکس های قدیمی می بخشد و آیتم های مزاحم عکس را در پس زمینه حذف می نماید.

تماشای محتوای عالی در هر کجا

در گذشته، یک روز آفتابی می توانست تماشا نمایشگر گوشی های هوشمند را سخت کند، اما الگوریتم هوشمند تازه سری گلکسی A تضمین می نماید که نمایشگر جزئیاتی واضح را حتی خارج از خانه، نمایش دهد. صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED گلکسیA53 بعلاوه نرخ تازه سازی 120 هرتزی دارد در حالی که گلکسیA33 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. به علاوه، سری تازه گلکسی A اکنون تا دو روز شارژ نگه می دارد و به شارژر فوق العاده سریع 25 واتی مجهز شده است، بنابراین برای مدت طولانی تری می توانید با گوشی خود کار کنید.

طراحی زیبا، مقاوم و هدفمند

طراحی ماهرانه گلکسی های تازه سری A سامسونگ به شکلی صورت گرفته که این گوشی ها شیک، کاربردی و مقاوم شده اند. این سبک از طراحی بدنه ای یکپارچه و هموار را ایجاد نموده است، به گونه ای که دوربین گوشی با کمترین برجستگی دیده می گردد و در بدنه ادغام شده است.

گلکسی هایA53 وA33 از شیشه مستحکم Corning® Gorilla® Glass 5 در بدنه خود بهره می برند. ضمن اینکه با کسب تاییدیه IP67 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم شده اند.

سامسونگ همواره پدیده های ممکن را با فناوری به چالش کشیده است تا برترین نحوه استفاده از منابع سیاره زمین را پیدا و آنالیز کند. سامسونگ که در تابستان 2021 برنامه گلکسی برای سیاره را معرفی کرد همچنان متعهد به ارائه و انجام اقدامات زیست محیطی موثر و ماندگار برای بهتر کردن سیاره تا سال 2025 است. با توجه به کوشش های سامسونگ برای پایداری محیط زیست، در سری گلکسی A دو شاخه شارژر از جعبه ها حذف شده و ابعاد جعبه های این گوشی ها کاهش یافته است.

در ساخت جعبه این گوشی ها از کاغذهای فراوری شده به از منابع سازگار با محیط زیست استفاده شده است. بعلاوه بخش هایی مثل خشاب سیم کارت و دکمه های کناری گوشی نیز از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند.

علاوه بر مواد به کار رفته در گوشی، پشتیبانی نرم افزاری گوشی های تازه سری A هم ارتقا یافته است. هر دو دستگاه تازه تا چهار نسل آینده از پشتیبانی One UI و سیستم عامل اندروید به همراه پنج سال پشتیبانی از بروزرسانی های امنیتی بهره می برد. این موضوع به کاربران یاری می نماید تا به آخرین بروزرسانی هایی نرم افزاری و امنیتی دسترسی داشته باشند و علاوه بر آن عمر استفاده از گوشی های هوشمند را به حداکثر می رساند.

کهکشان امن و متصل در دستان شما

سری تازه گلکسی A از پلتفرم امنیتی سامسونگ Knox پشتیبانی می نماید که سطح بالایی از امنیت و حفظ داده ها و اطلاعات را برقرار می نماید.

پوشه امن این سری از گوشی ها در زمان ذخیره سازی عکس ها، یادداشت ها و برنامه های خصوصی کاربران، گاوصندوق امن و دیجیتالی ارائه می دهد تا فقط خود اشخاص بتوانند به آن محتواها دسترسی داشته باشند. به یاری قابلیت Private Share نیز کاربران می توانند کنترل گسترده ای بر روی فایل های ارسالی داشته باشند و افراد و زمان دسترسی به فایل ها را مدیریت نمایند.

گلکسی هایA53 وA33 نیز از کیف پول تازه سامسونگ Wallet پشتیبانی می نماید که کارت های پرواز تا کارت های اعتباری و سایر اسناد و کارت های مهم را می تواند در محلی امن و مطمئن ذخیره و نگهداری کند.

گلکسی های تازهA53 وA33 قادر به ارائه تجربه ای جامع و کامل از اتصال به زیست بوم گلکسی سامسونگ است. این گوشی ها در زمان اتصال به گلکسیBuds Pro قابلیت های صوتی متنوعی مثل 360 Audio را پشتیبانی می نمایند. به یاری این فناوری کاربران می توانند در زمان اتصال گوشی خود بهBuds Pro از صدای فراگیر، غنی و سه بعدی لذت ببرند. این قابلیت به زودی در گلکسیBuds2 و Buds Live عرضه می گردد. بعلاوه به منظور اتصال گلکسی های تازه سری A به لپ تاپ ها و کامپیوترها قابلیت Link to Windows در دسترس است که امکانات مختلفی مثل انتقال فایل، پاسخ دادن به تماس ها و پیام ها، کپی پیست متن و… را بین گوشی و کامپیوتر فراهم می نماید.

دسترسی ها

  • گلکسی A53 از 12 فروردین (اول آوریل) در بازارهای منتخب و گلکسیA33 از دوم اردیبهشت (22 آوریل) در دسترس خواهد بود.
  • گلکسیA73 نیز محصول دیگری از سری A سامسونگ است که از دوم اردیبهشت (22 آوریل) در بازارهای منتخب عرضه می گردد.
  • رنگ تازه اونیکس (Onyx)، گلکسی Buds2 و Buds Live در ماه آوریل عرضه خواهد شد تکمیل نماینده طراحی شیک سری گلکسی A باشد.

جدول مشخصات گلکسی های تازه A53 و A33

جدول مشخصات
گلکسیA33گلکسیA53

نمایشگر

6.4 اینچ، FHD+ Super AMOLED

90Hz Infinity-U Display

6.5 اینچ، FHD+ Super AMOLED

120Hz Infinity-O Display

*میزان صفحه نمایش در حالت مستطیل کامل 6.4 اینچ و با احتساب گوشه های گرد 6.2 اینچ است. به علت وجود گوشه های گرد و وجود حفره دوربین، سطح قابل مشاهده کمتر از این مقادیر است.*میزان صفحه نمایش در حالت مستطیل کامل 6.5 اینچ و با احتساب گوشه های گرد 6.3 اینچ است. به علت وجود گوشه های گرد و وجود حفره دوربین، سطح قابل مشاهده کمتر از این مقادیر است.
ابعاد و وزن74.0 x 159.7 x 8.1 میلی متر، 186 گرم74.8 x 159.6 x 8.1 میلی متر، 189 گرم

دوربین

اصلی

Ultra-Wide : 8 MP F2.2

Main : 48 MP F1.8 OIS

Depth : 2 MP F2.4

Macro : 5 MP F2.4

سلفی (جلو)

13 MP F2.2

اصلی

Ultra-Wide : 12 MP F2.2

Main : 64 MP F1.8 OIS

Depth : 5 MP F2.4

Macro : 5 MP F2.4

سلفی (جلو)

32 MP F2.2

پردازنده هشت هسته ای (2.4GHz, 2GHz)

حافظه

رم : 6 یا 8 گیگابایت

حافظه داخلی : 128 یا 256 گیگابایت

میکرو اس دی : ارتقا تا یک ترابایت

*ظرفیت رم و حافظه بسته به کشور و اپراتور مخابراتی فرق دارد. در دسترس بودن فضای واقعی حافظه گوشی بسته به نرم افزار های از پیش نصب شده متفاوت خواهد بود.

*کارت MicroSD به صورت جداگانه فروخته می گردد. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.

باتری

5000 میلی آمپر ساعت (ظرفیت اسمی)
*میزان اسمی برابر نتیجه آزمایش به وسیله طرف های ثالث است. میزان اسمی میانگین مقادیر به دست آماده از آزمایش نمونه های متفاوت با توجه به انحراف احتمالی در ظرفیت باتری تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت نرخی (حداقل) 4860 میلی آمپر ساعت است.

شارژر

25 وات فوق سریع
*شارژر دیواری به صورت جداگانه فروخته می گردد. فقط از شارژرها و کابل های مورد تایید سامسونگ بهره ببرید. برای جلوگیری از صدمه یا آسیب به دستگاه خود، از باتری ها، شارژرها یا کابل های ناسازگار، فرسوده یا آسیب دیده استفاده نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه خود، لطفاً به www.samsung.com مراجعه کنید.

سیستم عامل

اندروید 12

One UI 4.1

* در دسترس بودن قابلیت ها، برنامه ها و خدمات One UI ممکن است بسته به نسخه، کشور و سیستم عامل متفاوت باشد.
امنیتSamsung Knox

شبکه و ارتباطات

5G, LTE, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4G+5GHz), Bluetooth® v 5.1
*به اتصال بهینه شبکه 5G احتیاج دارد که در بازارهای منتخب موجود است. برای اطلاع از در درسترس بودن و جزئیات مربوط به آن با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید. سرعت دانلود و استریم ممکن است بر اساس ارائه دهنده محتوا، اتصال سرور و سایر عوامل متفاوت باشد.
سنسورهاشتاب سنج، سنسور اثرانگشت، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall ، سنسور نور RGB، سنسور مجازی مجاورت

ضد آب

IP67
*مطابق با استاندارد IP67، در برابر نفوذ آب شیرین تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه مقاوم است. برای استفاده در ساحل یا استخر یا آب و صابون توصیه نمی گردد. فقط در برابر فشار کم آب ایمن است. پس از خیس شدن، در صورت خیس شدن آن را خشک کنید.
منبع: شبکه چی
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2234

به "رونمایی سامسونگ از گلکسی های A53 و A33: موبایلی محبوب همه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سامسونگ از گلکسی های A53 و A33: موبایلی محبوب همه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید