شتاب صفر تا صد 2 ثانیه ای جیپ رانگلر برقی ماگنتوی

به گزارش مجله آیرخ، خودروسازان بزرگ جهان با سرعتی باور نکردنی در جهت برقی سازی محصولات حرکت می نمایند. با وجود محدودیت های مالی و فنی در ساخت خودروهای تمام الکتریکی، مدل های هیبرید و پلاگین هیبرید با ترکیب پیشرانه های برقی و بنزینی پاسخ گوی احتیاج مردم به محصولات کم مصرف و پر قدرت با قیمت منطقی هستند.

شتاب صفر تا صد 2 ثانیه ای جیپ رانگلر برقی ماگنتوی

بسیاری از تاریخ نویسان صنعتی و علاقه مندان خودرو جیپ را با عنوان نخستین شاسی بلند جهان می شناسند. جیپ رانگلر برقی ماگنتوی 2.0 را عرضه کرد که یک شاسی بلند برقی، اما شتاب و عملکرد یک ابرخودرو را دارد. رانگلر ماگنتوی 2.0 همان طور که از نام آن برمی آید، ورژن از نو طراحی شده شاسی بلند مفهومی مشابهی است که سال گذشته به نمایش گذاشت.

گردهمایی علاقه مندان به جیپ یک تور بیراهه نوردی است که هر سال به مدت یک هفته در شهر موآب در استان یوتا برگزار می گردد. برند جیپ قرار است خودروی دو دیفرانسیل 4×4 و چند خودروی مفهومی دیگر را در رویداد سالانه Easter Jeep Safari به نمایش بگذارد. جیپ می گوید که هدفش از ساخت ماگنتو 2.0، آزمایش قابلیت های خودرو الکتریکی در جاده های ناهموار و ارزیابی واکنش علاقه مندان است.

ماگنتو 2.0 با 625 اسب بخار گشتاور 850 پوند ـ فوت ایجاد می نماید و می تواند این حداکثر قدرت را 10 ثانیه حفظ کند. قوی ترین رانگلری که به فراوری انبوه رسیده به موتور بنزینی 8 سیلندر با گنجایش 6.4 لیتر مجهز است که 470 اسب بخار قدرت و 470 پوند ـ فوت گشتاور دارد. جیپ رانگلر ماگنتوی برقی سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دارد.

جدیدترین آگهی های خودرو

به نظر می رسد جیپ رانگلر الکتریکی در رنگ بندی متفاوتی عرضه گردد و احتمالاً تنظیم روشنایی متفاوتی داشته باشد، ما هنوز چیزی در خصوص ظرفیت باتری، مقدار خروجی برق یا برآورد دامنه آن نمی دانیم. مانند آنچه که در مدل پلاگین هیبریدی 4xe انجام شد، می توان تصور کرد که جیپ ادعا های زیادی درباره قابلیت های آفرود خود ارائه دهد.

در حال حاضر تنها خودروی برقی که شتاب صفر تا صد آن 2 ثانیه است، خودروی سدان تسلا مدل اس پلاید Model S Plaid است که قیمت آن 135,990 دلار است. فعلاً عنوان پرشتاب ترین خودروی جهان از آن تسلا است. این خودروی مفهومی قرار است با عملکردی که دارد در مسابقه با ابرخودروهایی مثل لامبورگینی، فراری و مک لارن گرد و خاک نخورد. اتحاد استلانتیس که جیپ یکی از 14 برند آن به شمار میرود تا سال 2025 قرار است 35 میلیارد دلار روی فناوری های خودروهای برقی سرمایه گذاری کند.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2282

به "شتاب صفر تا صد 2 ثانیه ای جیپ رانگلر برقی ماگنتوی" امتیاز دهید

1 کاربر به "شتاب صفر تا صد 2 ثانیه ای جیپ رانگلر برقی ماگنتوی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب صفر تا صد 2 ثانیه ای جیپ رانگلر برقی ماگنتوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید