تور تایلند ارزان: معرفی هتل 3 ستاره فوروم پارک در بانکوک

به گزارش مجله آیرخ، هتل فوروم پارک بانکوک Forum Park Hotel

این هتل 3 ستاره، در منطقه ساتورن Sathorn بانکوک واقع شده است و دارای یک استخر در فضای باز است. هتل فوروم پارک بانکوک تنها چند دقیقه دور از جاده ساتورن و جاده سیلوم و ایستگاه قطار چونگ نونسی است. منطقه سوخومیت نیز به راحتی از این هتل قابل دسترسی است. هتل فوروم پارک بانکوک Forum Park Hotel هتلی فوق العاده، واقع در قلب بانکوک است که دارای استانداردهای بالای اقامت و امکانات تجاری می باشد. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل فوروم پارک بانکوک را با هم مروری کنیم.

تور تایلند ارزان: معرفی هتل 3 ستاره فوروم پارک در بانکوک

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

  • خدمات رفاهی هتل فوروم پارک بانکوک

دستگاه ای تی ام، خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، دربان و نظافت روزانه از خدمات رفاهی هتل است که برای راحتی شما فراهم می گردد. خدمات نظافتی مانند اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی هزینه جداگانه ای برایتان در بر خواهد داشت. پارکینگ رایگان محافظت شده در ساختمان هتل به همراه پارکینگ گاراژی، وجود دارد که احتیاجی به رزرو ندارند. ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه آن در دسترستان قرار می گیرد اما برای خدمات حمل و نقل، احتیاج به پرداخت هزینه اضافه ندارید. ورود به هتل فوروم پارک بانکوک، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

فضایی برای افراد سیگاری از دیگر امکانات رفاهی این هتل است همچنان که برای افراد غیر سیگاری فضای جداگانه ای در نظر گرفته شده است. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل در دسترستان است و برای افراد کم توان و ناتوان خدمات ویژه ای مانند ویلچر مهیا شده است. امکانات جلسات اداری و دیدار های کاری به همراه فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه آن، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند.

  • امکانات تفریحی هتل فوروم پارک بانکوک

شما مهمانان می توانید از سونا لذت ببرید یا در استخر رو باز هتل، شنا کنید. سالن کارائوکه یک محل شاداب و راحت برای تفریح و خواندن ایجاد می نماید. برای خانواده های عزیزی که به این هتل می آیند، استخر بچه هایی هم در نظر گرفته شده است. زمین گلفی به مساحت 3 کیلومتر در اختیار هتل قرار گرفته است. حمام آبگرم هتل هم خستگی یک روز گشت و گذار در بانکوک را از تن شما بیرون می آورد. تراس آفتابگیری هم برای استراحت در زیر نور آفتاب از دیگر ویژگی های این هتل 3 ستاره است.

کافه ساتورن، Sathorn غذاهای غربی و تایلندی تهیه می نماید و همه روزه و در همه ساعات در دسترس است. کافی شاپ و سالن جی دی لانگ JDs Lounge نوشیدنی ها و تنقلات سبک ارائه می دهد.

  • امکانات اتاق های هتل

اتاق ها، همه تهویه مطبوع دارند و مجهز به تلویزیون کابلی، بطری آب معدنی رایگان، میز مطالعه، صندوق امانات و یخچال می باشند. فضایی برای افراد غیر سیگاری و یک تراس در اتاق ها در نظر گرفته شده است. حمام اختصاصی با یک وان حمام، دوش، سشوار، دمپایی، حوله دست و صورت، حوله لباسی، وسایل آرایشی- بهداشتی و وان حمامی با گردش آب دارند. اتاق های خانوادگی و سوئیت عروس از اتاق های ویژه این هتل هستند.

برای نوزادان زیر دو سال، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست گردد. برای رزرو اتاق در هتل فوروم پارک بانکوک، و یا تماشا عکس های بیشتر از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل فوروم پارک بانکوک

  • سوئیت خانوادگی- 2 اتاق خوابه: با مساحت 75 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • دولوکس دابل یا اتاق دوقلو: با مساحت 28 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره به همراه دوش دارد.
  • اتاق دولوکس بالکونی: با مساحت 30 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • فوروم سوئیت: با دوش و تراس ارائه می گردد.
  • اتاق دولوکس دابل یا اتاق دوقلو: با مساحت 28 مترمربع است که و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره به همراه دوش دارد.
  • سوپریر و دولوکس: با دوش و تراس ارائه می گردد.

سوئیت 2 اتاق خوابه مساحتی میزان 75 متر مربع دارد. اتاق دابل یا دوقلوی سوپریر یا دولوکس که 28 مترمربع مساحت دارند.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بانکوک:

  • فاصله تا ایستگاه قطار چونگ نونسی: 2 کیلومتر است که با 11 دقیقه رانندگی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار سوراساک: 2.1 کیلومتر است که با 8 دقیقه رانندگی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید سنترال پلازا راما 3: 1 کیلومتر است که با 25 دقیقه پیاده روی به این مکان ها خواهید رسید. با تاکسی 4 دقیقه در راه خواهید بود و اگر با اتوبوس بروید 32 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا خانه آقای کوکریت:6 کیلومتر است که با 25 دقیقه پیاده روی به این مکان ها خواهید رسید. با تاکسی 5 دقیقه در راه خواهید بود و اگر با اتوبوس بروید 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا خیابان سوی کابوی: 4.4 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید یک ربع و اگر با اتوبوس بروید 55 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا کاخ گرند و : 6.8 کیلومتر است که با ماشین 30 دقیقه تا این مکان، در راه خواهید بود. اگر می خواهید با وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس به این مکان بروید چیزی در حدود یک ساعت و نیم در راه خواهید بود.
  • فاصله تا ستون شهر بانکوک: 6.8 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید 30 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید یک ساعت و 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا سافاری ورلد: 2 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 55 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا پارک لومپینی: 8 کیلومتر است که با ماشین حدود 12 دقیقه و پیاده در عرض 35 دقیقه به پارک خواهید رسید. با اتوبوس های خط 62، 67 و 22 هم می توانید به این پارک بروید که حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی دون موانگ: 24.2 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 32 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا : 23.4 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل فوروم پارک بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، بانکوک 10120، ساتورن، جاده جان، 1 سوی چان 2 (ویتی)

1 Soi Chan 2 (Waitee), Chan Road, Sathorn, 10120 بانکوک, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2189

به "تور تایلند ارزان: معرفی هتل 3 ستاره فوروم پارک در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: معرفی هتل 3 ستاره فوروم پارک در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید