معرفی هتل 5 ستاره بیجینگ اینترنشنال در پکن

به گزارش مجله آیرخ، هتل بیجینگ اینترنشنال پکن Beijing International Hotel

این هتل، تمام امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی که شما از یک هتل 5 ستاره انتظار دارید را برایتان فراهم می نماید. هتل بیجینگ اینترنشنال پکن، در قلب شهر پکن و در نزدیکی مناطق اصلی تجاری و تبلیغاتی شهر مانند : ژانگلیانگ پلازا، هنگجی سنتر و گوانجو پلیس واقع شده است. میدان تیانانمن در 3 کیلومتری هتل واقع شده است، ایستگاه راه آهن پکن تنها نیم کیلومتر دورتر است و در کمتر از نیم ساعت می توان به فرودگاه دسترسی پیدا کرد. در ادامه، در خبرنگاران، تک تک امکانات رفاهی، تفریحی، و خدماتی هتل را به همراه فاصله آن تا جاذبه های گردشگری شهر پکن آنالیز می کنیم. با ما همراه باشید تا خصوصیات منحصر به فرد هتل بیجینگ اینترنشنال پکن Beijing International Hotel را با هم مروری کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره بیجینگ اینترنشنال در پکن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات رفاهی هتل بیجینگ اینترنشنال پکن

پارکینگ خصوصی هتل احتیاج به رزرو ندارد با این حال اگر خواستید می توانید از خدمات حمل و نقل هتل بهره ببرید. ترانسفر فرودگاهی هم برایتان مهیا است. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها در دسترستان است. در فضاهای عمومی هتل هم اینترنت وای فای رایگان خواهید داشت.

ورود به هتل بیجینگ اینترنشنال پکن از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. ضمناً حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند و نمی توانید حیوانات خانگی تان را با خود به این هتل بیاورید. اگر سیگاری هستید از فضای مختص به افراد سیگاری بهره ببرید.

از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به؛ تبدیل ارز، دستگاه ای تی ام، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و صندوق امانات، خدمات بلیط، ورود و خروج سریع، و میز پذیرش شبانه روزی اشاره نمود. خدمات خشکشویی، پرس شلوار، دستگاه براق نماینده کفش، اتوکشی و نظافت احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد. فضایی مختص افراد غیر سیگاری و فضای مجزایی برای افراد غیر سیگاری، در این هتل در نظر گرفته شده است.

از مغازه کوچک سوغاتی در این هتل دیدن کنید. ارایشگاه هتل هم مکان محبوب خانم هاست. مرکز تجاری و امکانات اتاق های ملاقات به همراه امکانات فتوکپی و فکس با پرداخت هزینه مازاد، در دسترستان قرار خواهد گرفت. خدمات تور برای گردش در شهر را از میز پذیرش شبانه روزی هتل بخواهید. خدمات نگهداری از بچه ها برای فرزندانتان نیز فراهم شده است.

کارکنان هتل بیجینگ اینترنشنال پکن، به زبان های انگلیسی و چینی ماندرین صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل بیجینگ اینترنشنال پکن

بعد از یک روز گردش در شهر سری به سونا، حمام آبگرم یا اتاق بخار هتل بزنید و خستگی را از تنتان بیرون کنید. مهمانان می توانند در باغ قدم بزنند، یا در مرکز تناسب اندام ورزش نموده و حسابی عرق بریزند. در استخر سرپوشیده، شنا کنید یا سری به مینی گلف هتل بزنید. کارکنان میز راهنمای گردشگری، می توانند شما را در خرید بلیط، گشت های درون شهری و یا دریافت اتومبیل کرایه ای هدایت نمایند.

در پشت بام، و در رستوران استارلایت ریولوینگ، می توانید بعد از ظهر آرامی را با نوشیدنی ها، تنقلات و غذاهای سبک آغاز کنید و از نمای زیبای شهر لذت ببرید. رستوران تان Tan غذاهای کلاسیک سلطنتی را سرو می نماید، در حالی که رستوران ژیوی Zhiwei غذاهای سیچوان را ارائه می دهد. همچنین، کافه اسکای SKY Café روزانه بوفه ای برای صبحانه، ناهار و شام فراهم می نماید.

امکانات اتاق های هتل

این هتل دارای مجموعه ای شامل 1،008 اتاق، از جمله 34 سوئیت معمولی و دو سوئیت سفارت است. تمام اتاق ها دارای طراحی بسیار زیبا و جانبخشی هستند که شامل پنجره های بزرگ و مشخصی با نور طبیعی فراوان هستند. هر یک از واحدها با تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، روزنامه و میز مطالعه، صندوق امانات، بطری آب معدنی رایگان و کامپیوتر تجهیز شده است.

حمام خصوصی اتاق ها، دوش، حوله لباسی، سشوار و لوازم آرایشی رایگان دارند. اینترنت به صورت کابلی در اتاق ها مهیا است و فضایی برای افراد غیر سیگاری هم در نظر گرفته شده است. اتاق های خانوادگی از دیگر اتاق های مخصوص هتل می باشند.

برای رزرو اتاق در هتل بیجینگ اینترنشنال پکن، و یا دیدن عکس بیشتری از آن، سری به قسمت رزرو هتل پکن، در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل بیجینگ اینترنشنال پکن

  • استاندارد: با مساحت 30 مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت استاندارد با تخت کینگ: با مساحت 64 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • اکسکیوتیو کینگ: با مساحت 30 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کینگ دارد.
  • بیزینس استاندارد: با مساحت 30 متر مربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق دولوکس دابل: با مساحت 55 متر مربع است که یک تخت دو نفره کینگ به همراه دسترسی به سالن اصلی دارد.
  • اتاق دوقلوی بیزینس: با مساحت 26 متر مربع است که دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دوقلوی استاندارد : با مساحت 26 متر مربع است که دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق استاندارد دابل: با مساحت 26 متر مربع است که یک تخت کینگ دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر پکن

  • فاصله تا ایستگاه مترو جیانگومن: 600 متر است که پیاده 15 دقیقه ای به آن می رسید. اگر با تاکسی بروید، 3 دقیقه ای به این محل می رسید.
  • فاصله تا ایستگاه مترو دانگ چنگ: 1 کیلومتر است که پیاده 10 دقیقه ای به آن می رسید. اگر با تاکسی بروید، 4 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • فاصله تا ایستگاه مترو بیجینگ جنوبی: 5 کیلومتر است که پیاده 10 دقیقه ای به آن می رسید. اگر با تاکسی بروید، 4 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • فاصله تا موزه چین خانم ها و بچه ها: 4 کیلومتر است که پیاده 6 دقیقه ای به آن می رسید. اگر با تاکسی بروید، 3 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • فاصله تا رصدخانه باستانی بیجینگ: 600 متر است که پیاده طی کردن این جهت 15 دقیقه طول خواهد کشید. با تاکسی 4 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا پارک آثار دیوار سلسله مینگ پکن:1 کیلومتر است که با تاکسی حدود 10 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این جهت را در طی 23 دقیقه بپیمایید.
  • فاصله تا جاده یابائو:1 کیلومتر است که با تاکسی حدود 10 دقیقه تا پایین کوه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این جهت را در طی 23 دقیقه بپیمایید.
  • فاصله تا خیابان وانگفوجینگ:4 کیلومتر است که با تاکسی حدود 14 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این جهت به اندازه حمل و نقل عمومی یعنی 30 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا میدان تیانانمن:7 کیلومتر است که با تاکسی حدود 12 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده طی کردن این جهت 40 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا خیابان کیانمن:9 کیلومتر است که با تاکسی حدود 22 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید این جهت را 50 دقیقه ای طی کنید. با مترو خط 2 در عرض 35 دقیقه به این خیابان خواهید رسید.
  • فاصله تا شهر ممنوعه:2 کیلومتر است که با تاکسی حدود 19 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده و سپس با مترو خط 1 می توانید این جهت را در مدت زمان 35 دقیقه طی کنید. پیاده تا این محل حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا خیابان داشیلان:4 کیلومتر است که با تاکسی حدود 23 دقیقه در راه خواهید بود. با مترو خط 2 و سپس پیاده می توانید این جهت را در مدت زمان 30 دقیقه طی کنید. با 50 دقیقه پیاده روی هم می توانید به این محل برسید.
  • فاصله تا خیابان نان لیو گو ژیانگ:6 کیلومتر است که با تاکسی حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده، سپس با خط مترو شماره 6 و بعد خط مترو شماره 2، می توانید این جهت را 35 دقیقه ای طی کنید.
  • فاصله تا ناحیه شیچاهای:1 کیلومتر است که با تاکسی حدود 22 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده، سپس با خط مترو شماره 6 و بعد خط مترو شماره 5، می توانید این جهت را 54 دقیقه ای طی کنید.
  • فاصله تا خیابان هوهای:4 کیلومتر است که با تاکسی حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده ، سپس با اتوبوس خط 5 و بعد با مترو خط 1 و بعد از آن با کمی پیاده روی در مدت یک ساعت و 17 دقیقه با این خیابان می رسید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی بیجینگ کپیتال: 2 کیلومتر است که با تاکسی حدود 35 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت. با حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا مترو طی این جهت 1 ساعت و 20 دقیقه طول خواهید کشید.
  • فاصله تا فرودگاه بیجینگ نانیوان: 2 کیلومتر است که با تاکسی حدود 45 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل بیجینگ اینترنشنال پکن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

100001، چین، بیجینگ، دانگ چنگ کیو، چائو یانگ من، خیابان 9 جیانگیومن اینر

9 Jianguomen Inner St, ChaoYangMen, Dongcheng Qu, Beijing Shi, China, 100001

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 485

به "معرفی هتل 5 ستاره بیجینگ اینترنشنال در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره بیجینگ اینترنشنال در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید