معرفی 19 میز کامپیوتر جمع و جور و مالی برای اتاق کار شمامعرفی 19 میز کامپیوتر کوچک و جمع و جور

به گزارش مجله آیرخ، میز کامپیوتر یکی از لوازم ضروری کامپیوتر به شمار میرود که و به گونه ای طراحی شده که سطح مقطع کاری زیادی را فراهم می نماید تا کاربر بتواند تجهیزات اداری نظیر مانیتور، پرینتر، ماوس و صفحه کلید و… را روی آن قرار دهد و به سادگی با آن ها تعامل برقرار کند. اگر شما هم در پی یک میز کامپیوتر باکیفیت، خوب و در عین حال کوچک و جمع و جور هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 19 مدل مختلف آشنا کنیم.

معرفی 19 میز کامپیوتر جمع و جور و مالی برای اتاق کار شمامعرفی 19 میز کامپیوتر کوچک و جمع و جور

فهرست محتوا

معرفی 22 میز کامپیوتر کوچک و جمع و جور

1. میز کامپیوتر مدل تاشو کد T500

2. میز کامپیوتر میزیمو مدل تاشو کد 1608

3. میز کامپیوتر میزیمو مدل تاشو کد 601

4. میز کامپیوتر مدل BK2

5. میز کامپیوتر مدل Bka17

6. میز کامپیوتر مدل Bka20

7. میز کامپیوتر مدل Darb

8. میز کامپیوتر مدل 102

9. میز کامپیوتر مدل پایه کوتاه کد Morchoob-12036

10. میز کامپیوتر مدل POR

11. میز کامپیوتر کد 20478

12. میز کامپیوتر کد 19603

13. میز کامپیوتر مدل NA-1974

14. میز کامپیوتر مدل NA-20498

15. میز کامپیوتر مدل M44

16. میز کامپیوتر مدل CHC-003

17. میز کامپیوتر کد D1-01

18. میز کامپیوتر مدل TB111

19. میز کامپیوتر کد IKE 4910

میز کامپیوتر؛ سخن پایانی

معرفی 19 میز کامپیوتر کوچک و جمع و جور

1. میز کامپیوتر تاشو مدل تاشو کد T500

نخستین میزی که قصد معرفی آن را داریم یک محصول بسیار ساده، کوچک و قابل جمع شدن است که نه تنها محیط کار شما را در هنگام باز شدن اشغال نمی نماید بلکه بعد از اتمام کار خود حتی می توانید آن را تا نموده و به سادگی در یک گوشه قرار دهید تا هیچ فضایی از اتاق شما اشغال نگردد. این محصول بیشتر برای کار با لپ تاپ مناسب است چرا که می توانید هنگامی که از آن لپ تاپ استفاده نمی کنید، میز را جمع کنید. این میز وزن بسیار کمی داشته و در ابعاد 50 × 30 × 30 سانتی متر به فروش می رسد. در ساخت آن از ترکیب چوب و فلز استفاده شده که چوب آن از نوع نئوپان و بسیار مقاوم است.

2. میز کامپیوتر تاشو میزیمو مدل تاشو کد 1608

این میز کامپیوتر اگرچه مثل مدل بالا قابلیت تاشوندگی دارد، از چوب نئوپان و فلز ساخته شده و درست مانند محصول شماره 1، کوچک و جمع و جور است، قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد به این صورت که کاربر می تواند متناسب با حالت خود، پایه میز را تنظیم و با لپ تاپ کار کند. بعلاوه برای کسانی که به یک میز تحریر احتیاج دارند هم این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد. شما می توانید میز میزیمو را در رنگ های مختلف از جمله سفید، مشکی، آبی، سبز، صورتی، قهوه ای، قهوه ای تیره و قرمز بخرید. این محصول از ابعاد 80 × 60 × 76 سانتی متر برخوردار است و در نتیجه اصلا فضای زیادی را از اتاق شما اشغال نمی نماید. بعلاوه وزن آن هم آنقدر پایین هست که می توانید خیلی ساده آن را جابجا کنید.

3. میز کامپیوتر ساده میزیمو مدل تاشو کد 601

محصول شماره 3 احتیاج به معرفی خاصی ندارد چرا که همان نمونه شماره 2 اما به همراه یک صندلی است. این یعنی شما نه تنها می توانید آن را تا نموده یا ارتفاع میز را متناسب با زاویه نشستن خود تنظیم کنید بلکه یک صندلی هم دریافت خواهید کرد که جنس خوبی داشته و اصلا فضایی از اتاق را اشغال نمی نماید. این محصول هم درست مثل مدل بالا از ابعاد 80 × 60 × 76 سانتی متر بهره می برد و 10 کیلوگرم هم وزن دارد و در نتیجه در هنگام جابجایی مسئله ای برایتان ایجاد نخواهد نمود. توصیه می گردد سه محصول ابتدای این فهرست و مواردی مثل آن ها را برای کار با لپ تاپ یا انجام کارهای تحصیلی بهره ببرید چون قابلیت تاشوندگی آن ها در این صورت بیشتر به کار خواهد آمد. بعلاوه نوع طراحی آن ها هم به گونه ای است که نمی توان سیستم کامپیوتر را با کیس و مانیتور بزرگ روی آن قرار داد.

4. میز کامپیوتر ساده مدل BK2

اگر در پی محصولی هستید که در کنار کوچک بودن برای کار با کامپیوترهای شخصی هم بسیار مناسب باشد، می توانید روی این محصول حساب ویژه ای باز کنید. این میز با 12 کیلوگرم وزن، هم برای جابجایی مناسب است و هم فضای کمی از اتاق اشغال می نماید چون فقط 80 × 40 × 75 سانتی متر ابعاد دارد. جنس چوب این محصول از نئوپان است و در بیش از 15 رنگ مختلف هم به فروش می رسد تا بدین ترتیب حتی برای نوجوانان هم بتوانید از بین مدل های موجود، یکی را انتخاب کنید. برای این میز یک کشو هم در نظر گرفته شده که بتوانید لوازم ضروری خود را درون آن قرار دهید؛ در زیر این کشو هم یک فضای باز خالی وجود دارد برای قرار دادن لوازمی که می خواهید همواره در دسترس تان باشند.

5. میز کامپیوتر مدل Bka17

میز شماره 5 رسما یک میز کامپیوتر حرفه ای است چرا که هم در قسمت بالای آن یک فضای نسبتا بزرگ برای قرار دادن انواع و اقسام مانیتورها دارید و هم یک بخش ریلی برای قرار دادن کیبورد در نظر گرفته شده که راحت تر بتوانید با سیستم کار کنید. این میز ابعاد مناسبی دارد (90 × 40 × 75) و اصلا فضای زیادی از اتاق شما را اشغال نمی نماید. حتی وزن آن هم به 10 کیلوگرم می رسد که یعنی به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. توجه داشته باشید جنس چوب به کار رفته در ساخت این میز از نوع نئوپان است و نه MDF.

6. میز کامپیوتر مدل Bka20

برای کسانی که در پی یک میز عالی و باکیفیت برای کار با لپ تاپ هستند، میز مدل Bka20 می تواند گزینه بسیار مجذوب نمایندهی باشد. این محصول با 10 کیلوگرم وزن و ابعاد 90 × 40 × 75، نه تنها امکان جابجایی را به شما می دهد بلکه کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد و اصلا از خرید آن پشیمان نخواهید شد. در زیر این میز یک کشوی بسیار بزرگ با ابعاد خود میز در نظر گرفته شده که می توانید تمام لوازم و وسایل ضروری خود را درون آن قرار دهید. این محصول در بیش از 20 رنگ مختلف در دسترس واقع شده است و در نتیجه می توانید هر مدلی را که بیشتر توجه تان را جلب نموده بخرید. بعلاوه تنوع رنگی این محصول هم سبب شده تا محیط اتاق شما از لحاظ ظاهری دگرگون گردد چون می توانید آن را با رنگ و تم اتاق خود هم ست کنید و لذت ببرید.

7. میز کامپیوتر مدل Darb

این میز مجذوب نماینده هم درست مثل مدل بالا، در ابعاد 90 × 40 × 75 سانتی متر عرضه می گردد و فقط هم 10 کیلوگرم وزن دارد. اما تفاوت آن با دو مدل بالا این است که در قسمت سمت چپ آن سه کشوی نسبتا بزرگ در نظر گرفته شده که می توانید انواع و اقسام لوازم ضروری را درون آن قرار دهید. البته برای دو کشوی آن درب در نظر گرفته شده ولی بالاترین کشوی آن هیچ دری ندارد و کاملا باز است. این میز بسیار زیبا و ساده ساخته شده و در عین حال کاربردی و مجذوب نماینده است.

8. میز کامپیوتر مدل 102

این میز کامپیوتر در مقایسه با مدل های بالا ابعاد کوچک تر و در عین حال وزن بیشتری دارد. ابعاد این محصول به 65 × 45 × 77 رسیده و 15 کیلوگرم هم وزن دارد؛ جنس این محصول از نوع نئوپان است در نتیجه شاید مقاومت کمتری از MDF دارد ولی نئوپان آن از روکش ملامینه ضد خش فومنات پویا بهره می برد و در نتیجه خطراتی نظیر خط و خش آن را تهدید نمی نماید. این میز هم یک بخش ریلی و هم یک کشو در زیر آن دارد تا بدین ترتیب هم بتوانید از کامپیوتر روی آن بهره ببرید و هم لپ تاپ. بعلاوه یک قسمت در زیر آن در نظر گرفته شده که کیس خود را روی آن قرار دهید.

9. میز کامپیوتر ساده پایه کوتاه کد Morchoob-12036

اگر در پی یک میز MDF بسیار ساده، کوچک و جمع و جور می گشت که فقط 5 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن هم به 80 × 48 × 33 سانتی متر می رسد. این محصول از ترکیب نئوپان، MDF و فلز ساخته شده و در نتیجه جنس آن بسیار عالی است و اصلا نباید نگرانی از بابت خراب شدن آن داشته باشید. علاوه بر این ها، صفحه هم پوششی از جنس ملامینه دارد که سازگار با محیط زیست بوده و ضد حساسیت بوده در نتیجه هم برای بچه ها و هم بزرگ سالان مناسب است. این مدل در سه رنگ مشکی، سفید و قهوه ای به فروش می رسد.

10. میز کامپیوتر مدل POR

میز کامپیوتر مدل POR یک میز فوق العاده باکیفیت با وزن 15 کیلوگرم است که از نئوپان ساخته شده و لبه های آن با PVC بسیار مقاومی محکم شده تا دیگر نگرانی از بابت نفوذ آب و رطوبت به داخل بافت چوب نداشته باشید. ابعاد این میز به 90 × 40 × 75 سانتی متر می رسد که این یعنی برای جابجایی مناسب بوده و اصلا هم فضای زیادی اشغال نمی نماید. این محصول در 5 رنگ مختلف به فروش می رسد و دست شما را در انتخاب بسیار باز می گذارد.

11. میز کامپیوتر ساده کد 20478

میز شماره 4، یک میز با قابلیت تنظیم ارتفاع است که از ترکیب فلز و MDF ساخته شده و ابعاد بسیار مناسبی دارد (120 × 65 × 75). بعلاوه وزن آن هم به 12 کیلوگرم می رسد که یعنی به راحتی می توانید آن را جابجا کنید، جمع کنید و در یک گوشه بگذارید. این محصول تنوع رنگی زیادی دارد ولی این تنوع رنگ فقط روی صفحه اعمال می گردد. بعلاوه رنگ پایه های آن هم به گونه ای است که نگرانی از بابت رنگ رفتگی نخواهید داشت.

12. میز کامپیوتر کد 19603

میز کامپیوتر کد 19603، یک نمونه از میزهای ساده و در عین حال شیک است که با طراحی زیبا و رنگ بندی متنوعی که دارد، می تواند جلوه زیبایی به دفتر کار یا اتاق شما بدهد. این میز به صورت ترکیبی از چوب و فلز ساخته شده است و همین مورد، باعث مقاومت بالای این محصول شده است. جنس سطح میز از MDF باکیفیت و جنس پایه های میز از فلز محکم ساخته شده است. ابعاد مناسب این میز، این امکان را به شما می دهد که به راحتی وسایل مورد احتیاج خود را روی آن قرار دهید و به کار یا مطالعه بپردازید. این میز 30 کیلوگرم وزن دارد و برای جابجایی مناسب نیست اما ابعاد آن به گونه ای است که جای زیادی را از اتاق شما اشغال نمی نماید (120 × 55 × 75).

13. میز کامپیوتر مدل NA-1974

این میز از ابعاد 120 × 60 × 75 سانتی متر برخوردار است و در نتیجه خیلی جاگیر و بزرگ نیست. وزن آن هم به 20 کیلوگرم می رسد که خیلی زیاد نیست و می توان آن را جابجا کرد. جنس این میز ترکیبی از MDF و فلز است و یک بخش برای قرارگیری کیس هم دارد تا بدین ترتیب برای کار با کامپیوترهای خانگی هم بسیار مناسب باشد. تنوع رنگی مربوط به صفحات بوده و رنگ فریم فلزی ثابت مشکی است. در هنگام خرید این میز کامپیوتر هم به خاطر تنوع رنگ بالا، دستتان کاملا باز خواهد بود.

14. میز NA-20498

میز کامپیوتر مدل NA-20498 یک میز نسبتا میان رده از جنس MDF و فلز است و فوق العاده خوش ساخت و زیباست. در قسمت سمت راست این میز سه کشوی بدون در دارد که می توانید وسایل و لوازم ضروری خود را درون آن قرار دهید. البته ابعاد این میز به 130 × 60 × 75 سانتی متر می رسد و شاید خیلی برای اتاق های کوچک مناسب نباشد اما با این حال برای اتاق هایی که نسبتا بزرگ هستند، ابعاد آن خیلی به چشم نخواهد آمد. این میز 15 کیلوگرم وزن دارد و امکان جابجایی آن به سادگی فراهم خواهد بود. این میز کامپیوتر نسبتا مدرن بوده و ظاهر زیبایی هم دارد که می تواند اتاق شما را دگرگون کند.

15. میز M44

میز کامپیوتر مدل M44 از یک میز به همراه کتابخانه کناری تشکیل شده و در واقع دو محصول را در خود جای داده است. یعنی با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم می توانید کتاب های خود را در کنار خود داشته باشید و هم محصولاتی نظیر گوشی، اسپیکر، اسکنر و… را روی آن قرار دهید. ین کنار هم بودن وسایل، هم دسترسی به لوازم را برایتان آسان تر می نماید و هم یاری می نماید بتوانید میز کار خلوت و مرتبی داشته باشید و احتیاج نباشد تمام وسایل را روی میزتان قرار دهید.

این میز کامپیوتر 150 سانتی متر طول دارد و ابعاد کتابخانه کنار آن به 150 × 60 × 25 سانتی متر می رسد. این کتابخانه 8 طبقه برای چیدن کتاب و وسایل در اختیار شما قرار می دهد که باوجود آن احتمالا هیچ وقت با کمبود جا برای وسایلتان روبرو نخواهید شد. میز کامپیوتر مدل M44 از جنس MDF ساخته شده و ساختار بسیار محکمی هم دارد. رنگ های این مجموعه به این صورت است که مدل چند رنگ، مانند تصویر از دو رنگ طراحی شده و در رنگ های دیگر، کل مجموعه میز و کتابخانه هم رنگ خواهند بود.

16. میز کامپیوتر مدل CHC-003

میز کامپیوتر مدل CHC-003 یک میز L شکل زیبا و کاربردی است که شاید در نگاه نخست بزرگ به نظر برسد اما اصلا اینطور نیست و خیلی هم برای اتاق های کوچک مناسب است. به این صورت که با انتخاب این میز برای اتاق های کوچک اتفاقا می توانید دو سیستم را روی آن قرار دهید و بهره ببرید و دیگر اتاق تان شلوغ هم نخواهد بود. این میز که به شکلی هوشمندانه و مدرن طراحی شده است، برای مطالعه و کار مفید بوده و گزینه خوبی برای دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و طراحان محسوب می گردد. صفحه رویی و زیری این محصول از جنس MDF است که هم مقاومت بالایی دارد و هم زیبایی محصول را دوچندان نموده است. این میز 73 × 120 × 40 سانتی متر است و فقط 20 کیلوگرم وزن دارد و یک میز کم جا و کاربردی محسوب می گردد.

17. میز D1-01

میز کامپیوتر دیوان دکور با طراحی متفاوتی که دارد باعث شده هم دانش آموزان و دانشجویان و هم کسانی که با لپ تاپ و کامپیوتر کار می نمایند بتوانند از آن استفاده نمایند و لذت ببرند. این محصول فقط 90 × 50 × 80 سانتی متر ابعاد دارد و در نتیجه یک میز بسیار کوچک و جمع و جور محسوب می گردد. بعلاوه ظاهر زیبای آن فضای ظاهری اتاق شما را هم به شکل قابل توجهی زیباتر می نماید. درب و پایه های میز از جنس چوب روسی است و کیفیت بسیار مناسبی دارد. این محصول از ترکیبی از چوب های MDF و نئوپان ساخته شده و از دو کشو هم بهره می برد که می توانید لوازم ضروری خود را درون آن قرار دهید.

18. میز TB111

یکی از برترین و مجذوب نماینده ترین میزهای کامپیوتری که می توانید بخرید، این مدل است که قیمت آن در مقایسه با مدل های معرفی شده در این فهرست شاید اندکی بالاتر باشد اما واقعاً مجذوب نماینده و باکیفیت است. این میز 20 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن هم به 114 × 48 × 87 می رسد؛ در نتیجه می توانید به راحتی آن را درون اتاق های کوچک هم قرار دهید و به راحتی هم جابجا کنید. هرچند به گونه ای طراحی شده که بیشتر برای کامپیوترهای خانگی مناسب است مثلا فضایی برای قرارگیری کیس دارد، محفظه ای برای قرار دادن پرینتر دارد یک کشوی نسبتا بزرگ در قسمت پایین آن تعبیه شده تا بتوانید درون آن لوازم ضروری و بالای آن هم یک سری موارد دیگر نظیر کتاب و… را قرار دهید.

19. میز IKE 4910

محصول شماره 19 در 7 رنگ مختلف به فروش می رسد و فوق العاده هم باکیفیت و جادار است. البته در عین حال که فضای زیادی برای قرارگیری لوازم ضروری تان در اختیار شما قرار می دهد، با ابعاد 120 × 50 × 75، فضای کمی هم از اتاق اشغال می نماید و در دسته میزهای کامپیوتر کوچک و جمع و جور قرار می گیرد. این محصول البته 30 کیلوگرم وزن دارد و در نتیجه شاید برای جابجایی خیلی گزینه مناسبی به حساب نیاید. البته این محصول از جنس نئوپان ساخته شده و روکش ملامینه ضد خش فومنات پویا درجه یک و نوار PVC بسیار باکیفیت دارد که خیالتان را از بابت عدم خراب شدن آن در شرایط سخت محیطی راحت خواهد نمود. قیمت این میز کامپیوتر شاید بالاتر از سایرین باشد اما کیفیت مناسبی که دارد این موضوع را جبران خواهد نمود.

میز کامپیوتر؛ سخن پایانی

میزهای کامپیوتر با قیمت بسیار بالاتر هم در خبرنگاران در دسترس قرار دارند اما در این مطلب هدف این بود که شما را با برترین مدل ها با قیمت بسیار مناسب آشنا کنیم؛ محصولاتی که هم قدرت خریدشان را دارید و هم برای رفع کردن احتیاج شما کاملا مناسب و ایدئال به حساب می آیند.

سوالات متداول درباره میز کامپیوتر

نئوپان چه فرقی با MDF دارد؟

نئوپان از خرده چوب پرس شده ساخته شده است و MDF از چوب و چسب و محصولات سلولزی خمیر شده با یک فرایند پیچیده ساخته می گردد.

میز کامپیوتر نئوپان بخریم یا MDF؟

MDF سختی و استحکام بیشتری از نئوپان دارد و وزن آن هم معمولا در ابعاد مشابه بیشتر است. اما هزینه تمام شده محصولات MDF به مراتب گران تر از نئوپان است. بنابراین اگر در پی کیفیت بیشتر هستید، MDF را بخرید ولی اگر هزینه برایتان مهم است، نئوپان گزینه مناسب تری است.

آیا میز کامپیوتر قابلیت تنظیم ارتفاع دارد؟

بعضی از مدل ها این قابلیت را دارند که در این مطلب به آن ها اشاره شده است. اما بعضی دیگر ثابت هستند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2422

به "معرفی 19 میز کامپیوتر جمع و جور و مالی برای اتاق کار شمامعرفی 19 میز کامپیوتر کوچک و جمع و جور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 19 میز کامپیوتر جمع و جور و مالی برای اتاق کار شمامعرفی 19 میز کامپیوتر کوچک و جمع و جور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید