مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تولد انسانهای اصلاح ژنتیکی شده تا زیباترین ساعت لاکچری سال

به گزارش مجله آیرخ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تولد انسانهای اصلاح ژنتیکی شده تا زیباترین ساعت لاکچری سال

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت اپل به زودی با برندهای مشهور گوچی و YSL همکاری خواهد نمود. این همکاری احتمالا شامل تسهیل فعالیت کمپانی های مد و زیبایی خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل برای جستجوگر موبایلی خود نوعی به روزرسانی ارائه نموده که جستجوها را استانداردتر از همیشه خواهد نمود. به گفته طراحان این به روزرسانی فهرست لینک های مزاحم پس از این به روزرسانی به حداقل خواهد رسید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از دانشمندان در چین ادعا می نمایند که با دستکاری ژنهای انسانی موفق به تشکیل جنینی شده اند که نخستین انسان با ژنهای اصلاح شده خواهد بود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که این گروه مدعی به ایجاد جنین سالم و 5 ماهه شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هدفون های وایرلس و دوگانه SoundFlow تجربه ای بی نظیر از موسیقی و شارژ را به کاربران هدیه می نمایند. درواقع این هدفون ها می توانند با کارکرد دوگانه خود برای بسیاری از کاربران مفید باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت مچی بسیار زیبای Yohnnie Shop که در دو مدل زنانه و مردانه تهیه می گردد، می تواند نقشی مهم در آینده طراحی ساعت در سراسر دنیا ایفا نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بیل گیتس یکی از بنیانگذاران مایکروسافت و چهره سرشناس دنیای تکنولوژی معتتقد است ناکامی ایالات متحده در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به شدت ناراحت نماینده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک مدیرعامل پروژه اسپیس ایکس بیان کرد به زودی روانه مریخ خواهد شد. وی شانس سفرش به مریخ را 70 درصد عنوان نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس برخی گزارشهای تایید نشده گوشی های هوشمند و جدید ال جی احتمالا دوربینی با 16 لنز خواهند داشت و این موضوع می تواند کار را برای سایر رقبا به شدت سخت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 177

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تولد انسانهای اصلاح ژنتیکی شده تا زیباترین ساعت لاکچری سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تولد انسانهای اصلاح ژنتیکی شده تا زیباترین ساعت لاکچری سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید